Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚατσαμπή, Στέλλα - Λουΐζαel
dc.date.accessioned2020-03-05T08:12:17Z-
dc.date.available2020-03-05T08:12:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23940-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρουσία ενός εκπροσώπου στην εταιρική διαφήμιση είναι μία ευρέως διαδομένη πρακτική στον χώρο του μάρκετινγκ εδώ και πολλές δεκαετίες. Η χρήση μάλιστα των εργαζομένων στις διαφημίσεις αποτελεί μια ιδιαίτερη προσέγγιση για τους ειδικούς της διαφήμισης και είναι σκόπιμο να ερευνηθεί βαθύτερα. Για τη συλλογή πληροφοριών διανεμήθηκαν έντυπα ερωτηματολόγια σε γονείς της περιοχής του Δήμου Δέλτα, τα οποία στη συνέχεια αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS (έκδοση 23). Η υπόθεση στην οποία βασίστηκε η έρευνα σχετίζεται με το αν η παρουσία των εργαζομένων μπορεί να επηρεάσει με θετικό τρόπο τα αποτελέσματα μιας εταιρικής διαφήμισης. Δεδομένου ότι διανεμήθηκαν τέσσερα διαφορετικά είδη διαφημίσεων με ίδιο λογότυπο και χαρακτηριστική φράση (σλόγκαν), αλλά διαφορετική εικόνα-διαφήμιση, καθίσταται εφικτό μέσω τις σύγκρισης τους να φανεί αν οι διαφημίσεις στις οποίες εμφανίζεται το προσωπικό έχουν μεγαλύτερη απόδοση, βάσει των αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια. Τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι πως, για τον συγκεκριμένο οργανισμό, η διαφήμιση με τους εργαζόμενους ήταν σε λιγότερο ευνοϊκή θέση από αυτή που περιλαμβάνει την απεικόνιση μόνο των παιδιών, αλλά σε υψηλά ανώτερη θέση από αυτή που απεικονίζεται μόνο ο εξοπλισμός και τα παιδιά με τους ενήλικες. Για τον κλάδο της παροχής υπηρεσιών και δη, της προσχολικής ηλικίας, φαίνεται πως οι γονείς του δείγματος αξιολόγησαν θετικότερα την παρουσία των παιδιών ως εκπροσώπους μιας διαφήμισης σχετικής με το σχολείο, καταγράφοντας τη στάση τους για τη διαφήμιση, την ενόχλησή τους από τη διαφήμιση, την επιθυμία αγοράς της υπηρεσίας, και την ταύτιση με τους χαρακτήρες (παιδιά και ενήλικες).el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΕταιρική διαφήμισηel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΕκπρόσωποςel
dc.titleΗ απεικόνιση του προσωπικού στην εταρική διαφήμιση : ο ρόλος της στην διαφημιστική αποτελεσματικότηταel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsampiStellaLouizaMsc2020.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons