Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23930
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΔημητριάδου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-03-04T08:48:46Z-
dc.date.available2020-03-04T08:48:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23930-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να περιγράψει τον φαρμακευτικό κλάδο στην Ελλάδα όσον αφορά την εξαγωγική του δραστηριότητα, να παραθέσει στον αναγνώστη το σχέδιο μάρκετινγκ που πρέπει να σχεδιάσει μια φαρμακοβιομηχανία και να παρουσιάσει κάποια οικονομικά και στατιστικά στοιχεία γύρω από το συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης, αυτή η εργασία σκοπεύει να δώσει στοιχεία γύρω από την εξαγωγική δραστηριότητα των φαρμακοβιομηχανιών, τα κίνητρα εξαγωγής και το σχέδιο μάρκετινγκ φαρμάκου. Στο 1ο κεφάλαιο περιγράφεται ο κλάδος του φαρμάκου, η δομή και το μέγεθος του κλάδου παγκοσμίως και τα βασικά στάδια παραγωγής και τιμολόγησης. Στο 2ο κεφάλαιο γίνεται μια καταγραφή των σημαντικών πεδίων κατά τον σχεδιασμό του πλάνου μάρκετινγκ που πρέπει να μελετηθούν από μια επιχείρηση που θέλει να ξεκινήσει την εξαγωγική της δραστηριότητα. Στο 3ο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια εικόνα των εξαγωγών των Ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών ενώ στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία της πορείας και της εξέλιξης του κλάδου και του φαρμάκου γενικότερα. Συμπερασματικά σ' ένα περιβάλλον που εξαφανίζονται τα εθνικά σύνορα, τα στελέχη του διεθνούς μάρκετινγκ είναι ανάγκη να μπορούν να παρακολουθούν τις διεθνείς εξελίξεις με ένα συστηματικό και ολοκληρωτικό τρόπο. Έτσι, για να εκμεταλλεύονται τις εμπορικές ευκαιρίες και να τις προσαρμόζουν στην στρατηγική των επιχειρήσεων τους κατά έναν αποτελεσματικό τρόπο, απαιτείται μια ιδιαίτερη προσοχή στην επικοινωνία, στις μεθόδους διοίκησης, στους παράγοντες που στηρίζονται σ' ένα διεθνή τρόπο σκέψης και δράσης, με στόχο να οδηγηθούν σε μια αποτελεσματική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΦαρμακευτικο marketingel
dc.titleΤο εξαγωγικό marketing στον κλάδο του φαρμάκουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DimitriadouGeorgiaMsc2020.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.