Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΦαρμάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2020-02-22T20:38:15Z-
dc.date.available2020-02-22T20:38:15Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23899-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΑνταποκρινόμενη στο σημαντικό χάσμα που υπάρχει στις υπάρχουσες γνώσεις των χαρακτηριστικών των καταναλωτών της μουσικής βιομηχανίας , η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στα κύρια χαρακτηριστικά των καταναλωτών καθώς και στις αντιλήψεις αυτών. Οι υποθέσεις που εξετάστηκαν πραγματοποιώντας ανάλυση παλινδρόμησης, ήταν εάν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ δημογραφικών χαρακτηριστικών, όπως η ηλικία, το φύλο, το εισόδημα του καταναλωτή και των πηγών διανομής και αγοράς μουσικής, καθώς και της διάθεσης του καταναλωτή για πληρωμή αλλά και για παράνομο downloading. Τα στοιχεία της μελέτης εξήχθησαν από 110 ερωτηματολόγια στα οποία απάντησαν οι καταναλωτές. Χρησιμοποιώντας περιγραφικά στατιστικά στοιχεία παρουσιάστηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ερωτηθέντων της μελέτης καθώς και των μεταβλητών της έρευνας (α) Χαρακτηριστικά καταναλωτών στην μουσική βιομηχανία, (β) Πηγές-Κανάλια διανομής μουσικής, (γ) Προθυμία πληρωμής για την απόκτηση μουσικής, (δ) Κανάλια αγοράς μουσικής, (ε) Είδος μουσικής προτίμησης, (ζ) Διάθεση για παράνομο downloading. Τα ευρήματα αποκάλυψαν μια αρνητική συσχέτιση μεταξύ δημογραφικών χαρακτηριστικών, όπως η ηλικία, το φύλο, το εισόδημα του καταναλωτή και των πηγών διανομής μουσικής και ψηφιακής μουσικής, καθώς και της διάθεσης του καταναλωτή για πληρωμή αλλά και για παράνομο downloading, καθώς η εκάστοτε παλινδρόμηση στο σύνολό της απέτυχε. Τέλος παρουσιάστηκαν οι περιορισμοί της μελέτης μαζί με προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΜουσική βιομηχανίαel
dc.subjectΧαρακτηριστικά των καταναλωτώνel
dc.titleΤα χαρακτηριστικά των καταναλωτών στην μουσική βιομηχανίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FarmakisIoannisMsc2020.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons