Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΔανιηλίδης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2020-02-17T06:57:26Z-
dc.date.available2020-02-17T06:57:26Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23786-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη μια ξένης χώρας, το οικονομικό και κοινωνικό της προφίλ, για να εξεταστεί κατά πόσο είναι εφικτό και συμφέρον να επεκταθούν οι δραστηριότητες μια εμπορικής εταιρείας έτοιμου υποδήματος εκεί, και σε συνέχεια η διοχέτευση των προϊόντων αρχικά στην αγορά της Ελλάδας. Εξετάζονται ακόμα ποιες δυσκολίες και εμπόδια προκύπτουν και ποιες οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Η έρευνα βασίστηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση, στα επίσημα δημοσιευμένα στοιχεία της χώρας αυτής, στους επίσημους διαδικτυακούς ιστότοπους των δημόσιων φορέων, σε στοιχεία του EOY, καθώς και σε στοιχεία που συλλέχτηκαν από συναντήσεις τόσο στις τοπικές δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, λογιστές και δικηγόρους, όσο και από επαφές με τους τοπικούς επιχειρηματίες. Η βιομηχανία υποδημάτων έχει αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις τα τελευταία χρόνια από τον αυξημένο εισαγόμενο ανταγωνισμό με τις πολλή χαμηλές τιμές. Και την οικονομική κρίση που έχει επηρεάσει αρνητικά το καταναλωτικό εισόδημα και κατ΄ επέκταση τη ζήτηση. Επειδή οι προκλήσεις θα συνεχιστούν, οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους πρέπει να αναζητήσουν λύσεις σε διάθεση προϊόντων καλής ποιότητας και πολύ ανταγωνιστικής τιμής, να απευθυνθούν σε στοχευμένες αγορές δύσκολα προσβάσιμες από άλλους, να αναπτύξουν τα κανάλια διανομής και να δώσουν μεγάλη σημασία στο σχεδιασμό του marketing της επιχείρησης και των προϊόντων.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜελέτη αγοράςel
dc.subjectΒόρεια Μακεδονίαel
dc.titleΜελέτη της αγοράς της Βόρειας Μακεδονίας για τη διερεύνηση της επέκτασης των εμπορικών δραστηριοτήτων μιας ελληνικής επιχείρησης ετοίμων υποδημάτωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DaniilidisDimitriosMsc2020.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons