Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23695
Συγγραφέας: Τσανίδου, Αναστασία
Τίτλος: Θεωρίες νευρωνικής ανακύκλωσης σε κοινωνικο-συναισθηατικές και γνωστικές όψεις της μάθησης και των διαταραχών της : νευροεπιστημονικά ευρήματα και εκπαιδευτικές προεκτάσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης
Επόπτης Καθηγητής: Οκαλίδου, Αρετή
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διενεργηθεί μια μελέτη αναφορικά με τον ρόλο των κοινωνικών συναισθημάτων στη μάθηση, τα οποία εξελίχθηκαν για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς της ανθρώπινης επιβίωσης, σε συνάρτηση με γνωστικές διεργασίες όπως η ανάγνωση και τα μαθηματικά, οι οποίες είναι πρόσφατα εξελικτικά επιτεύγματα για να έχουν δημιουργήσει εξειδικευμένες σχετικές φλοιώδεις συναθροίσεις. Διερευνώνται πιθανές αρνητικές συνέπειες του γεγονότος αυτού στην ανάπτυξή τους, λαμβάνοντας υπόψη τις θεωρίες νευρωνικής ανακύκλωσης. Για τους σκοπούς αυτούς επιλέχθηκε ως μεθοδολογία η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, εφαρμόζοντας με αυτόν τον τρόπο μια ποιοτική έρευνα δευτερογενών δεδομένων. Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι τα συναισθήματα, τα οποία επηρεάζονται από τον πολιτισμό και την εμπειρία των ατόμων, δεν μπορούν να αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς λειτουργούν υποστηρικτικά στις γνωστικές διεργασίες. Επιπλέον, υπογραμμίζεται και η αναγκαιότητα δόμησης στρατηγικών που θα συνδυάζουν τα ευρήματα των νευροεπιστημών για τη μάθηση, τις διαταραχές της γλώσσας και των μαθηματικών, και της επίδρασης των συναισθημάτων.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνικά συναισθήματα
Γνωστικές διεργασίες
Ανάγνωση
Μαθηματικά
Διαταραχές μαθηματικών
Νευρωνική ανακύκλωση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsanidouAnastasiaMsc2019.pdf1.06 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons