Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23459
Συγγραφέας: Μπύρου, Χαρίκλεια
Τίτλος: Μαθησιακές δυσκολίες στην Ρολάνδειο επιληψία
Αλλοι τίτλοι: Learning difficulties in Rolandic epilepsy
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης
Επόπτης Καθηγητής: Τριάρχου, Λάζαρος
Περίληψη: Η Ρολάνδειος Επιληψία (ή καλοήθης επιληψία με κεντροκροταφικές αιχμές) είναι η πιο συνηθισμένη παιδική επιληψία. Παρόλο που η πρόγνωσή της είναι εξαιρετική, έρευνες των τελευταίων τριάντα ετών αναφέρονται σε διάφορα νευροψυχολογικά ευρήματα που συνοδεύουν την νόσο. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για την ύπαρξη μεγαλύτερης επικινδυνότητας για τα παιδιά με Ρολάνδειο Επιληψία να εμφανίσουν Μαθησιακές Δυσκολίες, αφού παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις στους τομείς της ανάγνωσης, της γραφής και των μαθηματικών. Ταυτόχρονα, οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί την εκπαιδευτική και επιστημονική κοινότητα, λόγω των προεκτάσεών τους. Οι χαμηλές επιδόσεις στο σχολείο μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε σχολική αποτυχία, η οποία με τη σειρά της να οδηγήσει σε σχολική διαρροή ή σε δυσκολίες κοινωνικής προσαρμογής. Ειδικά όταν μιλάμε για παιδιά με επιληψία, τα οποία συχνά στιγματίζονται λόγω της διαφορετικότητάς τους, είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε ότι μπορεί να προστεθεί ένας επιπλέον επιβαρυντικός παράγοντας, όπως οι μαθησιακές δυσκολίες και να τους βλάψει σε μαθησιακό και ψυχολογικό επίπεδο. Έτσι, κρίνεται αναγκαία η διερεύνηση της βιβλιογραφίας με σκοπό να συσχετιστούν οι κλινικές μεταβλητές με την πιθανότητα εμφάνισης κάποιας δυσκολίας και να σκιαγραφιστεί το μαθησιακό προφίλ των μαθητών με Ρολάνδειο Επιληψία, ώστε να σχεδιαστεί στη συνέχεια το κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη αυτών των παιδιών.
Λέξεις Κλειδιά: Ρολάνδειος επιληψία
Καλοήθης επιληψία με κεντροκροταφικές αιχμές
Μαθησιακές δυσκολίες
Ακαδημαϊκή επίδοση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ByrouCharikleiaMsc2019.pdf562.27 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons