Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΜακρέλλη, Πελαγίαel
dc.date.accessioned2019-10-11T05:38:49Z-
dc.date.available2019-10-11T05:38:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23381-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΗ καταναλωτική συμπεριφορά προς τα εισαγόμενα προϊόντα πολλές φορές μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για την χώρα προέλευσης. Η δε εικόνα μπορεί να σχηματιστεί σταδιακά και διαχρονικά μέσω των στρατηγικών του nation branding, που πολλές φορές επιστρατεύουν τα κράτη για να δημιουργήσουν και ένα ισχυρό όνομα στις αγορές αλλά και ένα brand name που ενδυναμώνει τις εξαγωγές τους, μεταξύ άλλων. Η παρούσα έρευνα έλεγξε αν η εικόνα και η στάση που έχουν οι καταναλωτές από την Αυστραλία προς την Νότια Κορέα και ως χώρα παραγωγό επηρεάζει την στάση τους προς τα προϊόντα από την τελευταία. Οι δυο χώρες έχουν, κατά κύριο λόγω, εμπορικές σχέσεις μεταξύ τους. Αλλά και η Νότια Κορέα καταβάλει προσπάθειες αναδιαμόρφωσης της εικόνας της προς το εξωτερικό για να δημιουργηθεί μια πιο θετική στάση προς αυτή. Ερευνάται λοιπόν, τι εικόνα έχουν οι Αυστραλοί για τα προϊόντα από την Νότια Κορέα, αλλά και για την χώρα γενικότερα, καθώς και αν αυτά συνδέονται και διαμορφώνουν την στάση που αποκτούν για τα κορεάτικα προϊόντα.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕικόνα χώραςel
dc.subjectΣτάση προς εισαγώμενα προιόνταel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΧώρα προέλευσηςel
dc.subjectΑυστραλίαel
dc.subjectΝότια Κορέαel
dc.subjectΑυστραλοί καταναλωτέςel
dc.subjectΚορεάτικα προιόνταel
dc.subjectCountry of originen
dc.subjectNation brandingen
dc.titleΠώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά η εικόνα της χώρας προέλευσης : η στάση των Αυστραλών καταναλωτών προς τα προϊόντα από την Νότια Κορέαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakrelliPelagiaMsc2019.pdf519.14 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons