Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΧριστοπούλου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2019-10-07T06:43:13Z-
dc.date.available2019-10-07T06:43:13Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23362-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΤο πλαίσιο εφαρμογής της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη του Digital Marketing στον Τουρισμό και συγκεκριμένα η ανάλυση των εργαλείων του Digital Marketing που χρησιμοποιούν ορισμένες ξενοδοχειακές μονάδες στην περιοχή της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, με σκοπό να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, για το φαινόμενο του Τουρισμού και για τα οφέλη που παρέχει στη χώρα μας, για τον ορισμό του Digital Marketing και για τα εργαλεία του, καθώς επίσης και για την εφαρμογή τους στον ξενοδοχειακό κλάδο. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός των εργαλείων του Digital Marketing στα ξενοδοχεία, ύστερα από σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων άνω των τεσσάρων αστέρων σε σχέση με ξενοδοχειακές μονάδες κάτω των τριών αστέρων στη Θεσσαλονίκη. Για τη συλλογή των πληροφοριών συντάχθηκε ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από υπαλληλικό προσωπικό των ξενοδοχείων με σκοπό να εντοπιστούν ποια εργαλεία του Digital Marketing χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία άνω των τεσσάρων αστέρων και ποια τα ξενοδοχεία κάτω των τριών αστέρων και κατά πόσο τα εργαλεία αυτά έχουν βοηθήσει αυτές τις ξενοδοχειακές μονάδες στο να προωθήσουν καλύτερα τις υπηρεσίες τους και στο να συμβάλουν στην ανάπτυξη και στην κερδοφορία τους.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΞενοδοχειακές μονάδεςel
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.titleΤο digital marketing στον τουρισμό: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChristopoulouFoteiniMsc2019.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.