Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΡούκα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2019-07-16T06:04:23Z-
dc.date.available2019-07-16T06:04:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23264-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΖώντας σε μια εποχή που η επαγγελματική εξέλιξη αποτελεί σημαντικό και απαραίτητο κομμάτι της καθημερινότητας, δεν είναι δυνατόν να μην απασχολήσει κανέναν η βελτίωση όλων των επιπέδων εξέλιξης των εκπαιδευτικών ηγετών της χώρας του, όσον αφορά την διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και την αποτελεσματικότητα τους. Οι σημερινοί ηγέτες, όποια θέση και αν κατέχουν, οφείλουν να αποτελούν πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση για όλους όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική αλλά και διοικητική διαδικασία αλλά κυρίως οφείλουν να έχουν αποκτήσει όλα τα προσόντα, ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις μιας καθημερινά εξελισσόμενης προς το καλύτερο κοινωνίας, των εκπαιδευτικών οργανισμών αλλά και να θέτουν σε εφαρμογή προγράμματα και να πετυχαίνουν στόχους μαζί με το σύνολο των εργαζομένων- συνεργατών τους. Η διοίκηση στην εκπαίδευση, μη μπορώντας να μένει ανεπηρέαστη από κάθε είδους αλλαγές, παρέχει στους εκπαιδευτικούς-διοικητικούς ηγέτες τις δυνατότητες να δημιουργήσουν ευκαιρίες και να αφήσουν το στίγμα τους, όσον αφορά την καινοτομία και την ενεργό συμμετοχή για την επίτευξη στόχων, με κύριο σκοπό τη διαρκή βελτίωση τόσο των ιδίων όσο και των συνεργατών τους και μακροπρόθεσμα της κοινωνίας, εφόσον όλοι αποτελούν ενεργά μέλη της. Η παρούσα εργασία, μέσω της έρευνας, επιδιώκει την ποιοτική μέτρηση και τον υπολογισμό του βαθμού της αποτελεσματικής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε συνδυασμό με το συνεργατικό κλίμα των εκπαιδευτικών –διοικητικών ηγετών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και του βαθμού της αποτελεσματικότητας τους, σε σχέση με τη θέση ευθύνης που κατέχουν και τον τρόπο που ανταπεξέρχονται στα καθήκοντα τους, προϊστάμενοι και αλλά και υφιστάμενοι.el
dc.format.extent215el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subject.Διοίκηση στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subjectΕργασιακές συγκρούσειςel
dc.subjectΕργασία & κίνητραel
dc.subjectΚλίμα εμπιστοσύνηςel
dc.subjectΠρογραμματισμόςel
dc.titleΑποτελεσματική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στελεχών εκπαίδευσης στη δημιουργία συνεργατικού κλίματος στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση : περίπτωση περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rouka AikateriniMsc2019.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.