Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Παύλοςel
dc.date.accessioned2019-05-29T05:44:57Z-
dc.date.available2019-05-29T05:44:57Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23167-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα διπλωματικής εργασίας γιατί το θεώρησα πολύ ενδιαφέρον και επειδή σε εταιρίες που έχω εργασθεί έχω ασχοληθεί αρκετά με τη διαδικασία της Εμπορικής Έκθεσης σε διεθνές επίπεδο. Στο σύγχρονο απρόβλεπτα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου πολλές χώρες αντιμετωπίζουν οικονομική κρίση, κάτι που επηρεάζει άμεσα τις εταιρίες και τις επιχειρήσεις, οι εταιρίες για να αυξήσουν την κερδοφορία τους, να βρουν νέους πελάτες, να προσεγγίσουν νέες αγορές και να μπορέσουν να πάρουν κάποιο κομμάτι της αγοράς αυτής, να βελτιώσουν την εικόνα τους προς τα έξω ώστε να αντέξουν τον ανταγωνισμό στον κλάδο τους, συνδυάζουν όλους τους δυνατούς μηχανισμούς που διαθέτουν για να εξάγουν προϊόντα στο εξωτερικό, σε ξένες χώρες, σε ξένες αγορές, σε ξένες εταιρίες. Στο δύσκολο αυτό έργο τους υπάρχει ένα εργαλείο του μείγματος marketing που μπορεί να τους βοηθήσει να υλοποιήσουν τους στόχους τους: η συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Στην εργασία αναφέρονται περιληπτικά ο ορισμός του όρου «εμπορική έκθεση», τι είναι εξαγωγές, ποιοι συμμετέχουν στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, πόσα είδη εκθέσεων υπάρχουν. Αναλύονται τα στάδια συμμετοχής σε μία διεθνή εμπορική έκθεση καθώς επίσης οι στόχοι και οι στρατηγικές της εταιρίας σε αυτή τη διαδικασία. Γίνεται αναφορά στο μείγμα marketing, αφού οι διεθνείς εμπορικές εκθέσεις αποτελούν ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό του εργαλείο. Ακολούθως παρατίθεται ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από εταιρίες με έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα και πόσο σημαντική είναι η συμμετοχή των εταιριών αυτών για τις εξαγωγικές τους δραστηριότητες. Ακόμη αναλύεται η προσωπική μου εμπειρία στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις καθώς και τα συμπεράσματα που μπορούν να αντληθούν από την προσωπική μου εμπειρία σε αυτές. Τέλος, αναλύονται τα θετικά και αρνητικά των συμμετοχών σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις καθώς και τα γενικά οφέλη που μπορεί να αποκτήσει η κάθε επιχείρηση από αυτές τις συμμετοχές.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιεθνείς εμπορικές εκθέσειςel
dc.subjectΕξαγωγικές δραστηριότητεςel
dc.titleΗ σημασία των διεθνών εμπορικών εκθέσεων για τις εξαγωγικές δραστηριότητεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosPaulosAthMsc2019.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons