Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23167
Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Παύλος
Τίτλος: Η σημασία των διεθνών εμπορικών εκθέσεων για τις εξαγωγικές δραστηριότητες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα διπλωματικής εργασίας γιατί το θεώρησα πολύ ενδιαφέρον και επειδή σε εταιρίες που έχω εργασθεί έχω ασχοληθεί αρκετά με τη διαδικασία της Εμπορικής Έκθεσης σε διεθνές επίπεδο. Στο σύγχρονο απρόβλεπτα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου πολλές χώρες αντιμετωπίζουν οικονομική κρίση, κάτι που επηρεάζει άμεσα τις εταιρίες και τις επιχειρήσεις, οι εταιρίες για να αυξήσουν την κερδοφορία τους, να βρουν νέους πελάτες, να προσεγγίσουν νέες αγορές και να μπορέσουν να πάρουν κάποιο κομμάτι της αγοράς αυτής, να βελτιώσουν την εικόνα τους προς τα έξω ώστε να αντέξουν τον ανταγωνισμό στον κλάδο τους, συνδυάζουν όλους τους δυνατούς μηχανισμούς που διαθέτουν για να εξάγουν προϊόντα στο εξωτερικό, σε ξένες χώρες, σε ξένες αγορές, σε ξένες εταιρίες. Στο δύσκολο αυτό έργο τους υπάρχει ένα εργαλείο του μείγματος marketing που μπορεί να τους βοηθήσει να υλοποιήσουν τους στόχους τους: η συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Στην εργασία αναφέρονται περιληπτικά ο ορισμός του όρου «εμπορική έκθεση», τι είναι εξαγωγές, ποιοι συμμετέχουν στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, πόσα είδη εκθέσεων υπάρχουν. Αναλύονται τα στάδια συμμετοχής σε μία διεθνή εμπορική έκθεση καθώς επίσης οι στόχοι και οι στρατηγικές της εταιρίας σε αυτή τη διαδικασία. Γίνεται αναφορά στο μείγμα marketing, αφού οι διεθνείς εμπορικές εκθέσεις αποτελούν ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό του εργαλείο. Ακολούθως παρατίθεται ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από εταιρίες με έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα και πόσο σημαντική είναι η συμμετοχή των εταιριών αυτών για τις εξαγωγικές τους δραστηριότητες. Ακόμη αναλύεται η προσωπική μου εμπειρία στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις καθώς και τα συμπεράσματα που μπορούν να αντληθούν από την προσωπική μου εμπειρία σε αυτές. Τέλος, αναλύονται τα θετικά και αρνητικά των συμμετοχών σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις καθώς και τα γενικά οφέλη που μπορεί να αποκτήσει η κάθε επιχείρηση από αυτές τις συμμετοχές.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνείς εμπορικές εκθέσεις
Εξαγωγικές δραστηριότητες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulosPaulosAthMsc2019.pdf1.26 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons