Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23142
Συγγραφέας: Βαρσάμη, Τριανταφυλλιά
Τίτλος: Το co-branding ως εργαλείο ανάπτυξης στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Στη σύγχρονη εποχή, η οποία μαστίζεται από μία ευρεία οικονομική κρίση , οι επιχειρήσεις δέχονται μεγάλες πιέσεις τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τους ανταγωνιστές. Η πίεση αυτή γίνεται όλο και πιο αισθητή και οι επιχειρήσεις καλούνται να τοποθετηθούν εκ νέου στην αγορά, μιας και κάθε κίνηση πρέπει να βρει τρόπους έτσι ώστε να αυξήσει ή έστω να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της. Η επιχειρησιακή στρατηγική είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιχείρησης, αφού καθορίζει τους στόχους της με λεπτομέρεια και στη συνέχεια καθορίζει κάθε της κίνηση. Στο πλαίσιο αυτό, οι ανταγωνιστικές στρατηγικές είναι το κλειδί, αφού προσδιορίζουν τη στάση της επιχείρησης έναντι του ανταγωνισμού, αλλά και τις κατάλληλες πρακτικές για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Μία από αυτές τις στρατηγικές είναι η στρατηγική του co-branding, η οποία βασίζεται στην συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις στη δημιουργία ενός καινοτόμου προϊόντος για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθεί η στρατηγική του co-branding και θα παρουσιαστούν μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων που την έχουν εφαρμόσει.
Λέξεις Κλειδιά: Co-Branding
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VarsamiTriantafylliaMsc2018.pdf722.54 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.