Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23117
Συγγραφέας: Γκέκα, Δέσποινα Ελένη
Τίτλος: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο διεθνούς μάρκετινγκ
Αλλοι τίτλοι: Social media international marketing
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Ο 21ος αιώνας χαρακτηρίζεται από πολλούς επιχειρηματίες ως «ψηφιακή επανάσταση». Η χρήση του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, μεταξύ άλλων τομέων και στον εμπορικό κόσμο. Τα αποτελέσματα αυτής της «επανάστασης» παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πλεονεκτημάτων ως προς τις επιχειρήσεις, ωστόσο αν δεν αξιοποιηθούν ορθολογικά, ενέχουν και κινδύνους. Αντικείμενο της παρούσα διπλωματική εργασίας είναι η χαρτογράφηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) ως εργαλεία Μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, επιχειρείται η ανάλυση βασικών εννοιών όπως είναι το Μάρκετινγκ μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς επίσης και η αξιοποίησή τους ως σημαντικό εργαλείο προώθησης στην επιχειρήσεων. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά και η συμπεριφορά των χρηστών που χρησιμοποιούν τα εν λόγω μέσα, και πως αυτά τα ευρήματα χρησιμοποιούνται από τις εμπορικές επιχειρήσεις για την βελτίωση της θέσης τους ανάμεσα στους ανταγωνιστές. Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, μέσω της μελέτης επιστημονικών άρθρων και βιβλίων.
Λέξεις Κλειδιά: Social media
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkekaDespoinaEleniMsc2018.pdf1.21 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.