Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤσαξιρλής, Αλέξηςel
dc.date.accessioned2019-05-06T07:22:16Z-
dc.date.available2019-05-06T07:22:16Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23054-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι τα «ταξίδια εξοικείωσης» ή «ταξίδια γνωριμίας» (Familiarisation Trips), γνωστά στην τουριστική αγορά και ως «Fam Trips», τα οποία αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία ως ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους προώθησης και προβολής ενός τουριστικού προϊόντος ή ενός τουριστικού προορισμού (Ahmed & Chon, 1994; O'neill, 1998; Dore & Crouch, 2003; Hudson & Ritchie, 2006; Koutoulas et al. 2009; Alvarez, 2010; Hernández et al. 2013). Πρόκειται για ταξίδια εξοικείωσης των τουριστικών διαμεσολαβητών με τα τουριστικά προϊόντα και τους τουριστικούς προορισμούς, με σκοπό να τα προωθήσουν στη συνέχεια στους πελάτες τους. Η άμεση επαφή και βιωματική εμπειρία, προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες στους τουριστικούς διαμεσολαβητές για να μπορέσουν να προωθήσουν αποτελεσματικότερα τους τουριστικούς προορισμούς στο πελατολόγιό τους. Δεδομένης της μεγάλης σημασίας που δίνουν οι τουρίστες στις προτάσεις των τουριστικών διαμεσολαβητών (Gartner & Bachri, 1994; Gartner & Bachri, 1994; Klenosky & Gitelson, 1998; Bennett, 1999; Samenfink, 1999; Srivastava, 2012; Strydom & Nel, 2014), τα fam trips έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν σημαντικά στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFam tripsen
dc.subjectΤουριστική ανάπτυξηel
dc.subjectΔΕΘ-HELEXPOel
dc.subjectΤουριστική προβολήel
dc.titleΤα familiarization trips – fam trips ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής : η περίπτωση των fam trips που διοργανώνει η ΔΕΘ-HELEXPO A.E.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsaxirlisAlexisMsc2019.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons