Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤζώτζου, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2019-04-16T07:18:27Z-
dc.date.available2019-04-16T07:18:27Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23002-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο Α μέρος γίνεται βιβλιογραφική αναφορά του ρόλου του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στο Β μέρος ακολουθεί η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο μοιράστηκε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Google Forms, ώστε να φανεί η σπουδαιότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η επεξεργασία έγινε με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS (έκδοση 20). Οι βασικές υποθέσεις που έγιναν σχετίζονται με το ότι τα άτομα λαμβάνουν την απόφαση σχετικά με τον τόπο των διακοπών τους εξαιτίας επηρεασμού τους από το κοντινό τους περιβάλλον και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, επιζητούν να ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες στις διακοπές τους και δίνουν μεγάλη σημασία στην ποιότητα των υπηρεσιών ενημέρωσης. Εξάλλου, κεντρική υπόθεση της εργασίας είναι η παραδοχή ότι τα κινητά τηλέφωνα παίζουν σημαντικό ρόλο στα ταξίδια των ατόμων, τα οποία έχουν ευχέρεια χρήσης αυτών και ότι οι δημογραφικοί παράγοντες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση των απόψεων των ατόμων. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσας έρευνας σχετίζονται με την παραδοχή ότι διαφορετικοί άνθρωποι θέτουν διαφορετικούς στόχους για την ικανοποίηση τους από τις διακοπές τους και ότι τα άτομα έχουν πολλαπλούς τρόπους πληροφόρησης για τους ταξιδιωτικούς τους προορισμούς. Επίσης, το γεγονός ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων θεωρούν χρήσιμα τα κινητά τους τηλέφωνα για ένα ταξίδι, αλλά παράλληλα δηλώνουν ότι έχουν ευχέρεια χρήσης, οδηγεί στην ανάγκη εκμετάλλευσης αυτών από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και στην εύρεση τρόπων με τους οποίους θα καταφέρουν να προσελκύσουν νέους πελάτες μέσα από τα κινητά τηλέφωνα. Τέλος, η διαφοροποίηση των απόψεων των ερωτώμενων ανάλογα με το φύλο, την ηλικία και το μορφωτικό επίπεδο, οδηγεί με την σειρά της στην ανάγκη διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος, ανάλογα με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΤουριστική βιομηχανίαel
dc.titleΟ ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χτίσιμο της μάρκας ενός τουριστικού προϊόντοςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzotzouChrysoulaMsc2018.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.