Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22985
Συγγραφέας: Πετρίκογλου, Άννα
Τίτλος: Σύστημα διδασκαλίας τεχνολογιών ιστού και διαδικτύου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Κασκάλης, Θεόδωρος
Περίληψη: Η είσοδος στην εποχή της πληροφορίας (τέλη 20ου αιώνα) και η εδραίωση της ψηφιακής τεχνολογίας έχουν επιφέρει ριζικές αλλαγές στην οικονομία. Η επιστήμη των υπολογιστών βρίσκει εφαρμογή σε όλους τους κλάδους, διαδραματίζοντας πρωτεύοντα ρόλο στην εξέλιξη των διαδικασιών. Το παρόν έργο απευθύνεται σε όποιον επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του στον προγραμματισμό, επιστρατεύοντας τα οφέλη του διαδικτύου, όντας αυτοδίδακτος ή υπό την επίβλεψη κάποιου διδάσκοντα. Ακόμη, η αξιοποίηση των παρεχόμενων πληροφοριών από τους διδάσκοντες ενδέχεται να συμβάλει στην αποτελεσματική διεξαγωγή μαθημάτων, που αφορούν σε τεχνολογίες ιστού και διαδικτύου, μέσω της ενεργού συμμετοχής των εκπαιδευομένων στην υλοποίηση προγραμμάτων. Ειδικότερα, στις σελίδες που ακολουθούν γίνεται καταγραφή, αξιολόγηση και σύγκριση των δημοφιλέστερων code playgrounds, αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα και τα βασικότερα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα από εκτενή περιήγηση και σχολιασμό, ο αναγνώστης βρίσκεται σε θέση να επιλέξει τα περιβάλλοντα που καλύπτουν τις δικές του ανάγκες και διευκολύνουν την κατανόηση των γλωσσών προγραμματισμού από τον ίδιο. Παράλληλα, αναπτύσσεται αντίστοιχο σύστημα με επιμορφωτικό χαρακτήρα, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα εξάσκησης στις τεχνολογίες HTML, CSS, JavaScript, PHP και MySQL. Ιδιαίτερο γνώρισμα της εν λόγω εφαρμογής αποτελεί η από κοινού ενσωμάτωση client-side και server-side τεχνολογιών, στοχεύοντας στην καλλιέργεια σφαιρικής αντίληψης για τη μορφή επικοινωνίας, τον τρόπο λειτουργίας και το είδος των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών.
Entering the information age (late 20th century) along with the consolidation of digital technology has brought radical changes to the economy. Computer science applies to all sectors, performing a leading role in the evolution of processes. This paper is addressed to anyone who wishes to broaden their knowledge of programming by applying the benefits of the internet, either being self-taught or under the supervision of an instructor. Furthermore, the information provided below could be utilized by educators and contribute to the effective coordination of web development courses, through the active participation of novice students in program implementations. In particular, the following pages capture, evaluate and compare the most popular code playgrounds, while highlighting their strengths and key features. Throughout extensive analysis and review, the readers are able to distinguish the environments that meet their own needs and facilitate their understanding of the programming languages. At the same time, the development of a corresponding educational system provides the opportunity of practicing the technologies HTML, CSS, JavaScript, PHP and MySQL. Its distinct feature is the joint integration of both client-side and server-side technologies, aiming at the promotion of a broad understanding of the communication forms, the execution methods and the types of technology used in the development of integrated applications.
Λέξεις Κλειδιά: Code playground
Code editor
Client-side
Server-side
Web technologies
HTML
CSS
JavaScript
PHP
MySQL
Programming language
Code testing
Web app
Web development
Computer science education
Online learning
Novice developer
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PetrikoglouAnnaMsc2019.pdf3.17 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons