Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22802
Author: Σιδέρης, Γρηγόριος
Title: Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού με τη γλώσσα Python.
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Ξυνόγαλος, Στυλιανός
Abstract: Με την εξέλιξη της τεχνολογίας όλο και περισσότεροι χρήστες των Η/Υ φιλοδοξούν να γίνουν προγραμματιστές. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μία νέα μέθοδος διδασκαλίας μέσω εκπαιδευτικών παιχνιδιών, η οποία παροτρύνει τους χρήστες να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό δίνοντάς τους περισσότερα κίνητρα στη διαδικασία εκμάθησης μίας γλώσσας προγραμματισμού. Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση βασικών εννοιών του προγραμματισμού, με τη γλώσσα Python. Αρχικά, γίνεται μία παρουσίαση του αντικειμένου της έρευνας που είναι τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση προγραμματισμού με τη γλώσσα Python και στη συνέχεια παρουσιάζεται η λογική της σχεδίασης και της υλοποίησης ενός παιχνιδιού για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού, της γλώσσας Python. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την πιλοτική αξιολόγηση του παιχνιδιού στην οποία συμμετείχαν απόφοιτοι και φοιτητές του ΔΠΜΣ στα Πληροφοριακά Συστήματα, των τελευταίων τριών ετών
Keywords: Εκμάθηση προγραμματισμού
Παιχνίδια σοβαρού σκοπού
Python
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SiderisGrigoriosMsc2019.pdf9.52 MBAdobe PDFView/Open
SiderisGrigoriosMsc2019extra.zip15.75 MBzipView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons