Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22802
Συγγραφέας: Σιδέρης, Γρηγόριος
Τίτλος: Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού με τη γλώσσα Python.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Ξυνόγαλος, Στυλιανός
Περίληψη: Με την εξέλιξη της τεχνολογίας όλο και περισσότεροι χρήστες των Η/Υ φιλοδοξούν να γίνουν προγραμματιστές. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μία νέα μέθοδος διδασκαλίας μέσω εκπαιδευτικών παιχνιδιών, η οποία παροτρύνει τους χρήστες να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό δίνοντάς τους περισσότερα κίνητρα στη διαδικασία εκμάθησης μίας γλώσσας προγραμματισμού. Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση βασικών εννοιών του προγραμματισμού, με τη γλώσσα Python. Αρχικά, γίνεται μία παρουσίαση του αντικειμένου της έρευνας που είναι τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση προγραμματισμού με τη γλώσσα Python και στη συνέχεια παρουσιάζεται η λογική της σχεδίασης και της υλοποίησης ενός παιχνιδιού για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού, της γλώσσας Python. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την πιλοτική αξιολόγηση του παιχνιδιού στην οποία συμμετείχαν απόφοιτοι και φοιτητές του ΔΠΜΣ στα Πληροφοριακά Συστήματα, των τελευταίων τριών ετών
Λέξεις Κλειδιά: Εκμάθηση προγραμματισμού
Παιχνίδια σοβαρού σκοπού
Python
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SiderisGrigoriosMsc2019.pdf9.52 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
SiderisGrigoriosMsc2019extra.zip15.75 MBzipΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons