Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2019-03-13T07:12:04Z-
dc.date.available2019-03-13T07:12:04Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22775-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΑδιαμφισβήτητα, στα πλαίσια της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας, και δεδομένου ότι οι σύγχρονες αγορές πλήττονται από τις δυσμενείς απόρροιες της πρόσφατης οικονομικής κρίσης η οποία χαρακτηρίζεται από την παγκόσμια διάστασή της, η απελευθέρωση των επιχειρηματικών μονάδων πέραν των στενών και ασφυκτικών συνόρων της εγχώριας αγοράς επί της οποίας ήδη δραστηριοποιούνται, διαφαίνεται ως επιτακτική ανάγκη. Μέσω της εν λόγω απελευθέρωσής τους θεωρείται ότι διασφαλίζεται και προασπίζεται τόσο η παρούσα βιωσιμότητά τους όσο και η μακροβιότητά αυτών. Οι παρούσες δυσμενείς επικρατούσες συνθήκες επί της εκάστοτε εγχώριας αγοράς, αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στην διαμόρφωση μίας ευνοϊκής βάσης επί της οποίας οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα της εγχώριας επέκτασής τους και της μεγιστοποίησης του εγχώριου πελατειακού τους κοινού. Αρκεί να ληφθεί υπόψιν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση της χώρας μας, στα πλαίσια της οποίας διενεργείται ολοένα και εντονότερη αποδυνάμωση της αγοραστικής δύναμης του υπάρχοντος καταναλωτικού κοινού, περιορίζοντας σε ανησυχητικό βαθμό τις επεκτατικές δυνατότητες και επιλογές των επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτόν, το ζήτημα της επιχειρηματικής διεθνοποίησης και της εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ τόσο επί των εν δυνάμει όσο και επί των ήδη διεθνοποιημένων επιχειρηματικών μονάδων προσέλκυσε το ερευνητικό ενδιαφέρον μας και αποφασίστηκε να αποτελέσει και το βασικότερο θέμα πραγμάτευσης της παρούσας πτυχιακής εργασίας. Απώτερος σκοπός μας τίθεται η βιβλιογραφική διερεύνηση των λόγω επιτυχίας του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς επίσης και ο βέλτιστος τρόπος εφαρμογής του από τις σύγχρονες επιχειρήσεις.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.subjectΔιεθνοποίησηel
dc.subjectΕξαγωγικό πλάνο μάρκετινγκel
dc.subjectΔιεθνές εμπόριοel
dc.subjectΕξαγωγική δραστηριότηταel
dc.subjectΔιεθνής ανταγωνισμόςel
dc.subjectΣτρατηγική διεθνούς μάρκετινγκ.el
dc.titleΠαράγοντες επιτυχίας του marketing σε διεθνοποιημένες επιχειρήσειςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosIoannisMsc2019.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons