Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΕλευθεριάδης, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΑγγίσταλης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2019-03-12T13:45:49Z-
dc.date.available2019-03-12T13:45:49Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22774-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή συντάχθηκε στα πλαίσια των απαιτήσεων του μεταπτυχιακού προγράμματος ΜΒΑ του πανεπιστημίου Μακεδονία. Σκοπός της είναι η σύνταξη μιας σύντομης βιβλιογραφικής έρευνας επί ορισμένων πτυχών βασικών θεμάτων μεθόδων εκτίμησης του κινδύνου οδικών σηράγγων. Επίσης, όπου είναι εφικτό, συγκρίνει ορισμένα βασικά στοιχεία των μεθόδων εκτίμησης κινδύνου οδικών σηράγγων δύο ευρωπαϊκών χωρών, της Αυστρίας και της Γαλλίας. Αποτελείται από επτά κεφάλαια. Το 2ο συζητά την φύση των ατυχημάτων σε οδικές σήραγγες και παρουσιάζει στατιστικά στοιχεία ατυχημάτων σε σήραγγες. Επίσης εξετάζει παράγοντες που επηρεάζουν την ύπαρξη ατυχημάτων σε σήραγγες. Αυτά συμπεριλαμβάνουν το τύπο και το μέγεθος της κυκλοφορίας, τα έργα της σήραγγας και διοικητικά και οργανωτικά μέτρα. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τα ελάχιστα μέτρα ασφαλείας σε οδικές σήραγγες σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία 54/2004/EC. H οδηγία αυτή έχει ενσωματωθεί στην νομοθεσία των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το κεφάλαιο αυτό συζητά επίσης αποτελέσματα ερευνών στα ευρωπαϊκά κράτη όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα των μέτρων ασφαλείας οδικών σηράγγων συμπεριλαμβανομένων συστάσεων βελτίωσης. Το τέταρτο κεφάλαιο εξετάζει ορισμένα βασικά στοιχεία που αφορούν σε αναλύσεις επικινδυνότητας οδικών σηράγγων. Αναφέρει πότε εκπονούνται αναλύσεις επικινδυνότητας, τις μεθοδολογίες τους και ορισμένα κριτήρια κινδύνου που αναφέρονται σε ευρωπαϊκές χώρες. Το πέμπτο κεφάλαιο εξετάζει πως τα διαφορετικά μέτρα ασφαλείας επηρεάζουν το επίπεδο κινδύνου μιας οδικής σήραγγας. Τα μέτρα ασφαλείας που εξετάζονται από βιβλιογραφικές αναφορές συμπεριλαμβάνουν τα δομικά έργα, όπως έξοδοι διαφυγής, αερισμός, αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης, και οργανωτικά και διοικητικά μέτρα. Τέλος το έκτο κεφάλαιο εξετάζει σε μεγαλύτερο βάθος τις μεθόδους εκτίμησης επικινδυνότητας της Αυστρίας και της Γαλλίας και όπου είναι εφικτό προβαίνει σε σύγκριση βασικών τους στοιχείων.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπικινδυνότηταel
dc.subjectΟδικές σήραγγεςel
dc.titleΜελέτη και συγκριτική αξιολόγηση ορισμένων μεθόδων εκτίμησης επικινδυνότητας οδικών σηράγγων με παραδείγματα εφαρμογήςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngistalisGeorgiosMsc2019.pdf121.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons