Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΣιούγγαρης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2019-01-21T07:43:48Z-
dc.date.available2019-01-21T07:43:48Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22555-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας--Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (για Στελέχη), Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΤα big data αποτελούν ένα σύγχρονο πεδίο ιδιαίτερου ερευνητικού ενδιαφέροντος, καθώς συνιστούν έναν κυρίαρχο παράγοντα της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα αυτών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η επιτυχής διαχείριση των big data συνεπάγεται αυξημένη ανταγωνιστικότητα, βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες και αναβαθμισμένη πελατειακή δέσμευση, τα οποία μεταφράζονται σε αυξημένες πωλήσεις και διευρυμένα μερίδια αγοράς. Στο πεδίο του marketing, η αποτελεσματική διαχείριση των big data παρέχει δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών λήψης αποφάσεων, μέσω της παροχής χρήσιμης, πολύπλευρης και ουσιαστικής πληροφόρησης για το καταναλωτικό κοινό στο οποίο κατευθύνονται οι δράσεις του marketing. Ωστόσο, η εφαρμογή ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης big data αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη όλες τις επιδρούμενες μεταβλητές, συμπεριλαμβανομένων των στόχων, των παραγόντων επιτυχίας και της τεχνολογίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός υποδείγματος διαχείρισης big data στο πεδίο του marketing, εστιάζοντας στους στόχους του συστήματος, τους Key Performance Indicators (KPIs), τις επιμέρους λειτουργίες, τις απαιτούμενες τεχνικές, τη διαθέσιμη τεχνολογία και τα ζητήματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας των δεδομένων.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectBig datael
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΥεχνολογία big datael
dc.subjectΠελατειακή εμπειρίαel
dc.subjectOnline marketingel
dc.subjectE-commerceel
dc.subjectBusiness analyticsel
dc.subjectKPIsel
dc.titleΑλλάζοντας ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο : ;ένα μοντέλο ανάλυσης μεγάλων δεδομένων για καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SioungarisAlexandrosMsc2018.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons