Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22484
Συγγραφέας: Μπούτος, Ανδρέας
Τίτλος: Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Νεγκάκης, Χρήστος
Περίληψη: Οι μικρές ποσότητες προϊόντων και υπηρεσιών είναι αποτέλεσμα της δραστηριότητας των χιλιάδων μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων αλλά και των αυτοαπασχολούμενων. Μέχρι πρόσφατα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είχαν τη δυνατότητα να φτάσουν σε μια αγορά, η οποία συνήθως ήταν γεωγραφικά άρα και οικονομικά περιορισμένη. Σήμερα, όμως υπάρχουν οι δυνατότητες στον παραγωγό μιας απομακρυσμένης περιοχής να φτάσει με τα προϊόντα του, σε αυτόν το καταναλωτή μιας εξίσου απομακρυσμένης περιοχής και από ότι φαίνεται η λογική των εξειδικευμένων προϊόντων για εξειδικευμένες αγορές είναι αυτή που μπορεί να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στα όρια της μαζικής παραγωγής για μαζικές αγορές. Η επιλογή της ποιότητας αντί της ποσότητας και η αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος ο οποίος θα επιτρέψει στις τοπικές κοινωνίες και στους μικρούς επιχειρηματίες να ξεπεράσουν τη σημερινή τους υστέρηση και να δουν με ελπίδα το μέλλον, κάτι που όμως απαιτεί μια νέα επιχειρηματική αντίληψη, πρακτική και δράση απαιτεί με άλλα λόγια μια νέα επιχειρηματικότητα. Οι τεχνολογικές εξελίξεις και όλο αυτό το οικοδόμημα που ονομάζεται κοινωνία των πληροφοριών εμπλουτίζουν τον επιχειρηματικό σχεδιασμό με νέα στοιχεία ανοίγουν νέους ορίζοντες στο μικρομεσαίο επιχειρηματία ο οποίος για να ωφεληθεί από τα επιτεύγματα της πρέπει να εντάξει και αυτή τη διάσταση στις υπάρχουσες λειτουργίες της επιχείρησης του. Αν οι μέχρι τώρα παραδοσιακές λειτουργίες του μάνατζερ δηλαδή ο προγραμματισμός, η οργάνωση, η διοίκηση, η ηγεσία και ο έλεγχος ασκούνται μέσα στο προστατευμένο και σε μεγάλο βαθμό ελεγχόμενο περιβάλλον της παραδοσιακής επιχείρησης στις νέες επιχειρήσεις αυτές οι λειτουργίες υποχρεωτικά ένα νέο περιεχόμενο που όλοι φανταζόμαστε αλλά δεν μπορούμε να το υλοποιήσουμε, ενώ το ζήτημα που προκύπτει είναι πως ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας μπορεί να αναπτύξει τη δραστηριότητα του στις συνθήκες της νέας επιχειρηματικότητας.
Λέξεις Κλειδιά: Επιχειρήση
Στρατηγική
Μικρομεσαίος
Κέρδος
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BoutosAndreasMsc2018.pdf411.16 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons