Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΒασιλαρά, Λαμπρινήel
dc.date.accessioned2018-11-26T12:04:18Z-
dc.date.available2018-11-26T12:04:18Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22339-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ επανάσταση που έχει συμβεί στον επιχειρηματικό κλάδο προστάζει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και των οργανισμών ούτως ώστε να λειτουργούν με ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη διατήρηση της επιτυχούς πορείας τους. Μεγάλη εξέλιξη παρατηρείται στον κλάδο παροχής υπηρεσιών, όπου πλέον υπάρχουν αρκετές οργανώσεις οι οποίες απασχολούνται αποκλειστικά στη δημιουργία ανταγωνιστικών και ποιοτικών υπηρεσιών. Η ποιότητα των υπηρεσιών αποτελεί ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς του κλάδου, οι οποίες θέτουν στο επίκεντρο της λειτουργίας τους τον εσωτερικό πελάτη. Ο εσωτερικός πελάτης ή ο εργαζόμενος, αποτελεί ένα πολύτιμο στοιχείο για κάθε οργάνωση, η οποία επιδιώκει την επίτευξη υψηλότερης κερδοφορίας και αποδοτικότητας. Ωστόσο, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο οφείλει να εστιάσει την προσοχή της στον εργαζόμενο καθώς η ικανοποίηση του ίδιου θα μεταφερθεί και στον πελάτη. Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας μελέτης πραγματοποιήθηκε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση στη διεθνή βιβλιογραφία, για τη διερεύνηση του εν λόγω ζητήματος. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποδεικνύουν μία πολύ ισχυρή και σημαντική σχέση μεταξύ της επίδρασης της ποιότητας των υπηρεσιών στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη. Επίσης, όμοια είναι τα αποτελέσματα που αφορούν στη συγκεκριμένη σχέση και στους επιπλέον παράγοντες της εμπιστοσύνης και του Word Of Mouth.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΕσωτερικός πελάτηςel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectBlueprintingen
dc.subjectΥπηρεσίαel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΕσωτερική ποιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΠεριπτώσεις μελέτης αξιολόγησης της επίδρασης της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με έμφαση στον εσωτερικό πελάτηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VasilaraLambriniMsc2018.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons