Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22328
Συγγραφέας: Κοτσιώρη, Χριστίνα
Τίτλος: Το ψηφιακό μάρκετινγκ των διεθνών Β2Β επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Το διαδίκτυο και η εκθετική ανάπτυξη των τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, αλλά και κάθε είδους τεχνολογίας γενικότερα, έχουν επιφέρει καταιγιστικές αλλαγές στους τρόπους, με τους οποίους παράγονται, δημοσιεύονται, διαδίδονται και καταναλώνονται οι πληροφορίες. Επιπρόσθετα, η αναμφισβήτητη επικράτηση των ψηφιακών, έναντι των παραδοσιακών, μέσων σε συνδυασμό με την καθημερινή ενασχόληση ολοένα και μεγαλύτερης μερίδας ανθρώπων με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν συμβάλλει στη δημιουργία ενός νέου πεδίου δράσης για την προβολή των επιχειρήσεων και την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά. Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ εστιάζει στην ενδυνάμωση των διαύλων επικοινωνίας ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες τους, μέσα από ενέργειες που αναπτύσσονται, ως επί το πλείστον, στο διαδίκτυο, αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο συναφές, ηλεκτρονικό μέσο. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να: ¬ Αναλύσει μέσω εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης τις βασικότερες μεθόδους, τεχνικές και εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ. ¬ Εξετάσει τις τελευταίες τάσεις που επικρατούν στο ψηφιακό γίγνεσθαι. ¬ Διερευνήσει τους τρόπους, με τους οποίους οι B2B επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα εργαλεία αυτά ως μέρος της συνολικότερης στρατηγικής Μάρκετινγκ που ακολουθούν. ¬ Αναδείξει μέσα από εμπειρική έρευνα τις πλέον αποτελεσματικότερες, ψηφιακές πρακτικές που χρησιμοποιούν σήμερα οι ελληνικές B2B επιχειρήσεις με διεθνή παρουσία. Για τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, ως καταλληλότερη μέθοδος επιλέχθηκε η ποιοτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με δεκαπέντε ελληνικές, εξωστρεφείς B2B επιχειρήσεις. Η διεξαγωγή των συνεντεύξεων διήρκησε εννέα εβδομάδες, από τις 14/04/18 έως τις 20/06/18. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας έδειξαν πως, οι εν λόγω επιχειρήσεις κάνουν χρήση σε ιδιαίτερο βαθμό τα εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας την αξία, αλλά και τα οφέλη που τους παρέχουν. Επιπρόσθετα, αισθητή έγινε και η τάση για υιοθέτηση ολοένα και περισσοτέρων ψηφιακών πρακτικών από τις επιχειρήσεις αυτές για σκοπούς Μάρκετινγκ. Εντούτοις, υπάρχουν ακόμα σκεπτικισμός αναφορικά με την αποτελεσματικότητά τους, καθώς και σημαντικά περιθώρια βελτίωσης ως προς τους τρόπους χρήσης και αξιοποίησής τους.
Λέξεις Κλειδιά: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing
Διεθνές μάρκετινγκ
Β2Β επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KotsioriChristinaMsc2018.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.