Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπακούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΓιαννάκου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2018-10-17T07:08:40Z-
dc.date.available2018-10-17T07:08:40Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22246-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, έχει ως στόχο, να «ταξιδέψει» τον αναγνώστη στον κόσμο των διεθνών επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις σήμερα δρουν στα πλαίσια ενός παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος, στις προκλήσεις του οποίου καλούνται να συμμορφωθούν. Το φαινόμενο της διεθνοποίησης τους λοιπόν, απαιτεί έναν ιδιαίτερο χειρισμό, πόσο μάλλον όταν αφορά στο κομμάτι της διεθνοποίησης στον χώρο του φαρμάκου. Στην πορεία της διπλωματικής, ορίζονται οι πολυεθνικές επιχειρήσεις και αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους μια φαρμακευτική εταιρία επιλέγει να δραστηριοποιηθεί στον τομέα των εξαγωγών. Παρατίθενται τα θετικά αλλά και τα αρνητικά στοιχεία μιας τέτοιας απόφασης αλλά και τα προαπαιτούμενα για να ξεκινήσει η όλη διαδικασία. Πραγματοποιείται εκτενής αναφορά στις στρατηγικές εισόδου και τέλος σημειώνονται τα βασικά συμπεράσματα, όπως αυτά προκύπτουν από τη θεωρητική ανάλυση.el
dc.description.abstractCurrent dissertation tries to "travel" the reader into the world of international business. The industries currently operating within a globalized environment, in which challenges are required to comply. The phenomenon of internationalization, therefore, requires a special handling, especially in case of the internationalization in the pharmaceutical area. In the course of reading, the multinational companies are defined and the main reasons a pharmaceutical company chooses to operate into the export sector are analyzed . Positive and the negative aspects of such a decision are given, as also the prerequisites to start this kind of international process. An extensive report on entry strategies is also given and finally main conclusions are noted, as a result of the theoretical analysis.en
dc.format.extent27el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξαγωγήel
dc.subjectΦαρμακευτική βιομηχανίαel
dc.subjectΣτρατηγικές διεθνοποίησηςel
dc.titleΟδικός χάρτης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου μέσω της στρατηγικής διεθνοποίησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannakouParaskeviMsc2018.pdf462.94 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons