Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΧαλέμη, Σμαρώel
dc.date.accessioned2018-10-15T06:28:38Z-
dc.date.available2018-10-15T06:28:38Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22240-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή έρευνα πραγματεύεται τη διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων εκπαιδευτικών και γονέων, στα πλαίσια της προσχολικής αγωγής, απέναντι σε συνεργατικές πρακτικές εξ αποστάσεως μάθησης, μέσω της ψηφιακής κοινότητας eTwinning.el
dc.format.extent346el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecteTwinningen
dc.subjectΤ.Π.Ε.el
dc.subjectΣυνεργατική εξ αποστάσεως μάθησηel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων εκπαιδευτικών και γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας απέναντι στην υλοποίηση συνεργατικών έργων eTwinningel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChalemiSmaroMsc2018.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons