Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22224
Author: Ψωμαδοπούλου, Καλλιόπη
Title: Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram) στο χώρο της μόδας
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική θα αναλυθούν οι λειτουργίες που προσφέρουν τα δύο δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Facebook και το Instagram για μία μικρή εταιρεία στο χώρο της μόδας σε μία επαρχιακή πόλη, τα χαρακτηριστικά τους και οι τεχνικές μετρήσεις. Ο σκοπός της εργασίας είναι να αποσαφηνιστούν οι λόγοι που οδηγούν μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σκοπούς Μάρκετινγκ και κατά πόσο βελτιώνουν την επιχειρηματική της λειτουργία. Χρησιμοποιήθηκε βιβλιογραφική ανάλυση με την βοήθεια επιστημονικών άρθρων μέσω του Google Scholar, Science Direct και ResearchGate. Επιπλέον, ποιοτική έρευνα με ημιδομημένη προσωπική συνέντευξη με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου από μια εταιρεία ενδυμάτων στην πόλη της Καβάλας.
Keywords: Social media
Facebook
Instagram
Μόδα
Marketing
Fashion
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PsomadopoulouKalliopiMsc2018.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons