Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλασσοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΠενταρά, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-10-09T10:56:52Z-
dc.date.available2018-10-09T10:56:52Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22214-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά την ερμηνεία των εκφράσεων του προσώπου. Ειδικότερα, διερευνάται αν όσο τα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, τόσο και τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης αναγνωρίζουν και ερμηνεύουν συγκεκριμένες εκφράσεις του προσώπου, καθώς και γίνεται σύγκριση της επίδοσης σε σχέση με το φύλο, την ηλικία και την κατηγορία εκφράσεων του προσώπου (βασικές και σύνθετες εκφράσεις). Οι συμμετέχοντες ήταν παιδιά σχολικής ηλικίας , 10 παιδιά με αυτισμό και 10 παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Τα παιδιά κλήθηκαν να αναγνωρίσουν 20 διαφορετικές εκφράσεις του προσώπου μέσα από συγκεκριμένες εικόνες. Τα αποτελέσματα έδειξαν τα παιδιά με ΔΑΦ είχαν χαμηλότερη επίδοση σε σχέση με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές στην επίδοση όσον αφορά το φύλο και την ηλικία, και τέλος η επίδοση των παιδιών ήταν ψηλότερη στα βασικά συναισθήματα.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΕκφράσεις του προσώπουel
dc.titleΠως ερμηνεύουν τις εκφράσεις του προσώπου, παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), σε σχέση με παιδιά τυπικής ανάπτυξης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PentaraEleniMsc2018.pdf795.02 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons