Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22199
Τίτλος: Μια κοινωνιολογική θεώρηση του ρόλου του εκπαιδευτικού στη διδακτική πράξη
Συγγραφείς: Παπαοικονόμου, Αντώνης Δ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Εκδότης: Αφοί Κυριακίδη
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22199
ISBN: 9789604674824
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Σύγγραμμα_σε_word.docxΤο σύγγραμμα σε μορφή κειμένου word289.03 kBMicrosoft Word XMLΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_text.txtΤο σύγγραμμα σε μορφή απλού κειμένου text395.16 kBTextΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_daisy3.zipΤο σύγγραμμα σε μορφότυπο daisy711.41 kBzipΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.