Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Κόνιαρη, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Ράντογλου Μελά, Αντωνία | el |
dc.date.accessioned | 2018-09-28T09:47:09Z | - |
dc.date.available | 2018-09-28T09:47:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22144 | - |
dc.description | Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description | Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή. | el |
dc.description | ΠΤΥ ΜΕΤ/15 | el |
dc.description | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 45-50) | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.subject | Κοχλιακά εμφυτεύματα | el |
dc.subject | Μουσική | el |
dc.subject | Διδακτική | el |
dc.subject | Αντίληψη | el |
dc.title | Η διδασκαλία της μουσκής σε παιδιά με κοχλιακά εμφυτεύματα: βιβλιογραφική μελέτη και προτάσεις | el |
dc.type | Bachelor's Degree Paper | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ) | el |
dcterms.abstract | Τα κοχλιακά εμφυτεύματα δίνουν τη δυνατότητα σε βρέφη με προβλήματα ακοής να ανακτήσουν μέρος της ακοής τους ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την ομιλία και να αποκτήσουν την ικανότητα του λόγου. Στο επίπεδο της μουσικής αντίληψης, όμως, μπορεί να παρουσιάσουν μειονεκτήματα, αφού οι χρήστες των κοχλιακών εμφυτευμάτων προσλαμβάνουν και ακούνε τη μουσική με έναν διαφορετικό τρόπο από τα παιδιά με φυσιολογική ακοή. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να κάνει μία βιβλιογραφική ανασκόπηση στις μελέτες που έχουν γίνει και στο υλικό που υπάρχει μέχρι σήμερα, ώστε να βγάλει ένα πόρισμα σχετικά με τη μουσική αντίληψη των παιδιών με κοχλιακό εμφύτευμα, και να εμβαθύνει στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να διδαχτούν αποτελεσματικά τη μουσική. Μέσω της έρευνας θα αναλυθεί η ακουστική αντίληψη των παιδιών αυτών σε χαρακτηριστικά της μουσικής όπως: τονικό ύψος, ρυθμός και ηχόχρωμα, καθώς και η ικανότητά τους να αναγνωρίσουν μελωδίες και να τραγουδήσουν ή να παίξουν κάποιο μουσικό όργανο. Στο τέλος θα αναπτυχθούν προτάσεις για τους δασκάλους της μουσικής σχετικά με το τι πρέπει να προσέξουν και πώς να κινηθούν όταν έχουν στην τάξη έναν μαθητή που είναι χρήστης κοχλιακού εμφυτεύματος | el |
Appears in Collections: | Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RantoglouMelaAntoniaPe2018.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License