Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚόνιαρη, Δήμητραel
dc.contributor.authorΡάντογλου Μελά, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2018-09-28T09:47:09Z-
dc.date.available2018-09-28T09:47:09Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22144-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.descriptionΠΤΥ ΜΕΤ/15el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 45-50)el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΚοχλιακά εμφυτεύματαel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΔιδακτικήel
dc.subjectΑντίληψηel
dc.titleΗ διδασκαλία της μουσκής σε παιδιά με κοχλιακά εμφυτεύματα: βιβλιογραφική μελέτη και προτάσειςel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ)el
dcterms.abstractΤα κοχλιακά εμφυτεύματα δίνουν τη δυνατότητα σε βρέφη με προβλήματα ακοής να ανακτήσουν μέρος της ακοής τους ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την ομιλία και να αποκτήσουν την ικανότητα του λόγου. Στο επίπεδο της μουσικής αντίληψης, όμως, μπορεί να παρουσιάσουν μειονεκτήματα, αφού οι χρήστες των κοχλιακών εμφυτευμάτων προσλαμβάνουν και ακούνε τη μουσική με έναν διαφορετικό τρόπο από τα παιδιά με φυσιολογική ακοή. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να κάνει μία βιβλιογραφική ανασκόπηση στις μελέτες που έχουν γίνει και στο υλικό που υπάρχει μέχρι σήμερα, ώστε να βγάλει ένα πόρισμα σχετικά με τη μουσική αντίληψη των παιδιών με κοχλιακό εμφύτευμα, και να εμβαθύνει στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να διδαχτούν αποτελεσματικά τη μουσική. Μέσω της έρευνας θα αναλυθεί η ακουστική αντίληψη των παιδιών αυτών σε χαρακτηριστικά της μουσικής όπως: τονικό ύψος, ρυθμός και ηχόχρωμα, καθώς και η ικανότητά τους να αναγνωρίσουν μελωδίες και να τραγουδήσουν ή να παίξουν κάποιο μουσικό όργανο. Στο τέλος θα αναπτυχθούν προτάσεις για τους δασκάλους της μουσικής σχετικά με το τι πρέπει να προσέξουν και πώς να κινηθούν όταν έχουν στην τάξη έναν μαθητή που είναι χρήστης κοχλιακού εμφυτεύματοςel
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RantoglouMelaAntoniaPe2018.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons