Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΜπουφίδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2018-06-11T06:57:41Z-
dc.date.available2018-06-11T06:57:41Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22009-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον ελλαδικό χώρο. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν α) να καταγραφούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το Mobile Learning και β) να διαπιστωθούν οι διαφορές των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με το φύλο, τη διδακτική εμπειρία και την ειδικότητά τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 582 εκπαιδευτικοί από διάφορα σχολεία της Ελλάδας απαντώντας σε δομημένο ερωτηματολόγιο πενταβάθμιας κλίμακας Likert, το οποίο διανεμήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε σχολεία της χώρας. Από την παραγοντική ανάλυση κυρίων συνιστωσών προέκυψαν τρεις παράγοντες: α) «το Μ-Learning είναι κατάλληλο για τη διδασκαλία και μάθηση» (11 ερωτήσεις), β) «το M-Learning είναι κατάλληλο για την επικοινωνία μεταξύ δασκάλου μαθητή» (6 ερωτήσεις) και γ) «το Μ-Learning είναι κατάλληλο για προσωπική χρήση» (7 ερωτήσεις) και διαπιστώθηκε η δομική εγκυρότητα και η αξιοπιστία του ερωτηματολογίου για τον ελληνικό πληθυσμό. Από τα αποτελέσματα φάνηκε η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στο Mobile Learning και η πρόθεσή τους να χρησιμοποιήσουν τις φορητές συσκευές στη διδασκαλία τους. Ωστόσο δε διαπιστώθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά στις απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς τους παράγοντες φύλο, έτη διδακτικής εμπειρίας και ειδικότητα.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMobile learningen
dc.subjectΦορητές συσκευέςel
dc.subjectΑντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.titleΗ διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το mobile learning.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BoufidouDespinaMsc2018.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons