Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21951
Συγγραφέας: Μαστροκώστα, Δέσποινα - Μαρία
Τίτλος: Τα χαρακτηριστικά των σπουδαστών ατομικού παραδοσιακού μουσικού οργάνου και οι απόψεις τους για τη άριστη διδασκαλία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Επόπτης Καθηγητής: Στάμου, Λελούδα
Περίληψη: Αφορμή για την παρούσα έρευνα αποτέλεσαν οι προβληματισμοί και τα βιώματα της γράφουσας στο αντικείμενο της μάθησης και διδασκαλίας του παραδοσιακού μουσικού οργάνου μέσα από ατομικά μαθήματα. Η εργασία βασίζεται στο ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο που αφορά στα χαρακτηριστικά των σπουδαστών ατομικού παραδοσιακού μουσικού οργάνου (μαθητές μουσικών σχολείων /φοιτητές/ μαθητές ωδείων) και τις απόψεις τους για την άριστη διδασκαλία. Το δείγμα αποτέλεσαν 236 σπουδαστές παραδοσιακών μουσικών οργάνων, εκ των οποίων 158 ήταν μαθητές μουσικών σχολείων ηλικίας 12 έως 18 ετών, 59 ήταν προπτυχιακοί φοιτητές πανεπιστημιακών μουσικών τμημάτων και 19 ήταν σπουδαστές ωδείων. Οι συμμετέχοντες στο δείγμα απάντησαν σε γραπτό ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε από την ερευνήτρια. Επιπλέον, 15 μαθητές ενός μουσικού σχολείου από το δείγμα της έρευνας, συμμετείχαν σε μια ομάδα εστίασης (focus group), προκειμένου να σχηματιστεί μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την άποψη των μαθητών για το πώς πραγματικά θέλουν τον καθηγητή τους στη διδασκαλία του παραδοσιακού ατομικού οργάνου. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα και παρατίθενται συμπεράσματα και προτάσεις για τη βελτίωση της μουσικής διδασκαλίας.
Λέξεις Κλειδιά: Teaching excellence
Music teaching
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MastrokwstaDespoinaMariaMsc2018.pdf2.25 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons