Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΣυροπούλου, Πολύμνιαel
dc.date.accessioned2018-04-17T10:45:56Z-
dc.date.available2018-04-17T10:45:56Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣκοπός: Στόχος αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση: Η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα αναλύθηκε μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, με τη βοήθεια τριών μεταβλητών: της ποιότητας που αποδίδει ένας καταναλωτής σε ένα προϊόν λόγω της χώρας προέλευσης του, των κοινωνικών μέσων μέσω του ηλεκτρονικού WOM (eWOM) και της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό την μελέτη των προαναφερθέντων μεταβλητών για την ειδική περίπτωση των ελληνικών προϊόντων. Ευρήματα: Η ανάλυση της πρωτογενούς έρευνας έδειξε ότι η εικόνα που έχουν οι ξένοι καταναλωτές για την Ελλάδα είναι θετική. Σε συνέχεια της θετικής στάσης απέναντι στην Ελλάδα, θετικά́ αξιολογήθηκαν και τα ελληνικά́ προϊόντα. Όσον αφορά την επιρροή των κοινωνικών μέσων στις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, η έρευνα έδειξε ότι πολλοί ξένοι καταναλωτές δεν ακολουθούν ελληνικά εμπορικά σήματα (Brands) στα κοινωνικά δίκτυα και ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, ζητά τη γνώμη άλλων αναφορικά με διάφορα προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Περιορισμοί της έρευνας: Μια πρόταση για μελλοντική έρευνα θα ήταν να εξεταστεί το ίδιο θέμα με τις ίδιες μεταβλητές αλλά με μεγαλύτερο δείγμα, διότι η έρευνα αφορούσε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Μια άλλη οπτική αυτής της έρευνας θα ήταν να ερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των ξένων καταναλωτών σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Τα αποτελέσματα θα ήταν χρήσιμα για πολλές ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες καθώς και οργανισμούς που ασχολούνται με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Πρακτική εφαρμογή: Τα στελέχη του τμήματος Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο πρέπει να προσδιορίσουν τις μεταβλητές που επηρεάζουν την αντίληψη και τη στάση των ξένων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα και να κατανοήσουν τη σημασία της ενσωμάτωσης της έννοιας της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding), της ξένης επωνυμίας (Foreign Branding) και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing) στη στρατηγική προώθησης της μάρκας (Βrand). Πρωτοτυπία / αξία: Παρόλο που υπάρχει μια εκτενής έρευνα σχετικά με την επίδραση της χώρας προέλευσης και τη σημασία των κοινωνικών δικτύων, σχετικά με τις αντιλήψεις και τις στάσεις απέναντι στα προϊόντα, υπάρχει ελάχιστη ή καμία σχεδόν έρευνα αναφορικά με τα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Λέξεις-κλειδιά: εθνική επωνυμία, ξένη επωνυμία, Μάρκετινγκ, χώρα προέλευσης, WOM, ηλεκτρονικό WOM, Ελλάδα, ελληνικά προϊόντα, στάσεις, αντιλήψεις, κοινωνικά δίκτυα. Τύπος εργασίας: Ερευνητική εργασίαel
dc.format.extent205el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΕθνική επωνυμίαel
dc.subjectΞένη επωνυμίαel
dc.subjectΧώρα προέλευσηςel
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.subjectΕλληνικά προϊόνταel
dc.subjectΑντιλήψειςel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectWord of mouthen
dc.subjecte-WOMen
dc.titleΟι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SyropoulouPolymniaMsc2018.pdf3.86 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons