Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877
Συγγραφέας: Συροπούλου, Πολύμνια
Τίτλος: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Σκοπός: Στόχος αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση: Η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα αναλύθηκε μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, με τη βοήθεια τριών μεταβλητών: της ποιότητας που αποδίδει ένας καταναλωτής σε ένα προϊόν λόγω της χώρας προέλευσης του, των κοινωνικών μέσων μέσω του ηλεκτρονικού WOM (eWOM) και της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό την μελέτη των προαναφερθέντων μεταβλητών για την ειδική περίπτωση των ελληνικών προϊόντων. Ευρήματα: Η ανάλυση της πρωτογενούς έρευνας έδειξε ότι η εικόνα που έχουν οι ξένοι καταναλωτές για την Ελλάδα είναι θετική. Σε συνέχεια της θετικής στάσης απέναντι στην Ελλάδα, θετικά́ αξιολογήθηκαν και τα ελληνικά́ προϊόντα. Όσον αφορά την επιρροή των κοινωνικών μέσων στις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, η έρευνα έδειξε ότι πολλοί ξένοι καταναλωτές δεν ακολουθούν ελληνικά εμπορικά σήματα (Brands) στα κοινωνικά δίκτυα και ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, ζητά τη γνώμη άλλων αναφορικά με διάφορα προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Περιορισμοί της έρευνας: Μια πρόταση για μελλοντική έρευνα θα ήταν να εξεταστεί το ίδιο θέμα με τις ίδιες μεταβλητές αλλά με μεγαλύτερο δείγμα, διότι η έρευνα αφορούσε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Μια άλλη οπτική αυτής της έρευνας θα ήταν να ερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των ξένων καταναλωτών σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Τα αποτελέσματα θα ήταν χρήσιμα για πολλές ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες καθώς και οργανισμούς που ασχολούνται με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Πρακτική εφαρμογή: Τα στελέχη του τμήματος Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο πρέπει να προσδιορίσουν τις μεταβλητές που επηρεάζουν την αντίληψη και τη στάση των ξένων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα και να κατανοήσουν τη σημασία της ενσωμάτωσης της έννοιας της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding), της ξένης επωνυμίας (Foreign Branding) και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing) στη στρατηγική προώθησης της μάρκας (Βrand). Πρωτοτυπία / αξία: Παρόλο που υπάρχει μια εκτενής έρευνα σχετικά με την επίδραση της χώρας προέλευσης και τη σημασία των κοινωνικών δικτύων, σχετικά με τις αντιλήψεις και τις στάσεις απέναντι στα προϊόντα, υπάρχει ελάχιστη ή καμία σχεδόν έρευνα αναφορικά με τα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Λέξεις-κλειδιά: εθνική επωνυμία, ξένη επωνυμία, Μάρκετινγκ, χώρα προέλευσης, WOM, ηλεκτρονικό WOM, Ελλάδα, ελληνικά προϊόντα, στάσεις, αντιλήψεις, κοινωνικά δίκτυα. Τύπος εργασίας: Ερευνητική εργασία
Λέξεις Κλειδιά: Εθνική επωνυμία
Ξένη επωνυμία
Χώρα προέλευσης
Διεθνές μάρκετινγκ
Ελληνικά προϊόντα
Αντιλήψεις
Στάσεις
Κοινωνικά δίκτυα
Word of mouth
e-WOM
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SyropoulouPolymniaMsc2018.pdf3.86 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons