Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΤζίνεβη, Μυρτώel
dc.date.accessioned2018-04-04T18:00:49Z-
dc.date.available2018-04-04T18:00:49Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21756-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΟ πολυδιάστατος όρος «Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας» έχει σαν πρωταρχικό σκοπό να περιγράψει όλους εκείνους τους παράγοντες που συμμετέχουν, διαδραματίζονται, αλληλοσυμπληρώνονται και αλληλοεπηρεάζονται εντός του κλάδου σε καθημερινή βάση, με αδιαπραγμάτευτες επιδιώξεις την καλύτερη έκβαση της υγείας των ασθενών, την πληροφόρηση τους με σκοπό την πρόληψη, τη διαρκή ψυχολογική υποστήριξη αυτών αλλά και των οικείων τους, και απώτερο στόχο την μακροπρόθεσμη ικανοποίηση αυτών αλλά και των ίδιων των επαγγελματιών υγείας. Σκοπός: Η παρουσίαση όλων αυτών των χαρακτηριστικών που περιγράφουν την εφαρμογή των βελτιωμένων πρακτικών παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα χειρουργικό ογκολογικό τμήμα ενός μεγάλου Ελληνικού Αντικαρκινικού Νοσοκομείου, όπως αυτά καταγράφηκαν από τους ασθενείς μέσα από τη μέθοδο SERVQUAL. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε ευρεία αναζήτηση ανασκοπικών, ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών, δημοσιευμένων στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, από το έτος 2000 έως και σήμερα, χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων: “PubMed”, “Google Scholar” και “Scopus”. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος SERVQUAL, με βάση δεδομένων 104 νοσηλευόμενους ασθενείς της Θωρακοχειρουργικής κλινικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ», και σκοπό να αξιολογηθούν οι διαφορές μεταξύ των προσωπικών προσδοκιών και αντιλήψεων τους μετά από την νοσηλεία τους στη παρούσα κλινική. Αποτελέσματα: Η άμεση επικοινωνία των Ιατρών και των Νοσηλευτών της Θωρακοχειρουργικής κλινικής με τους ασθενείς, η ευγένεια, η σωστή συμπεριφορά, το υγιές κλίμα συνεργασίας και η επιστημονική τους κατάρτιση, είναι κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συντελούν στην ικανοποίηση των ασθενών, αξιολογώντας την κλινική ως άριστη. Συμπεράσματα: Η κατάλληλη εφαρμογή μιας συνεχούς, ολοκληρωμένης και συντονισμένης φροντίδας από τους εργαζόμενους της κλινικής βελτιστοποιεί σημαντικά τη ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, συντελώντας στη δυνατότερη άριστη έκβαση της υγείας των ασθενών, στην ικανοποίηση αυτών αλλά και στην ικανοποίηση των επαγγελματιών υγείας.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectServqualen
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση της Θωρακοχειρουργικής Κλινικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ»el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzineviMyrtoMsc2018.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons