Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21756
Συγγραφέας: Τζίνεβη, Μυρτώ
Τίτλος: Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση της Θωρακοχειρουργικής Κλινικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ»
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτιος
Περίληψη: Ο πολυδιάστατος όρος «Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας» έχει σαν πρωταρχικό σκοπό να περιγράψει όλους εκείνους τους παράγοντες που συμμετέχουν, διαδραματίζονται, αλληλοσυμπληρώνονται και αλληλοεπηρεάζονται εντός του κλάδου σε καθημερινή βάση, με αδιαπραγμάτευτες επιδιώξεις την καλύτερη έκβαση της υγείας των ασθενών, την πληροφόρηση τους με σκοπό την πρόληψη, τη διαρκή ψυχολογική υποστήριξη αυτών αλλά και των οικείων τους, και απώτερο στόχο την μακροπρόθεσμη ικανοποίηση αυτών αλλά και των ίδιων των επαγγελματιών υγείας. Σκοπός: Η παρουσίαση όλων αυτών των χαρακτηριστικών που περιγράφουν την εφαρμογή των βελτιωμένων πρακτικών παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα χειρουργικό ογκολογικό τμήμα ενός μεγάλου Ελληνικού Αντικαρκινικού Νοσοκομείου, όπως αυτά καταγράφηκαν από τους ασθενείς μέσα από τη μέθοδο SERVQUAL. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε ευρεία αναζήτηση ανασκοπικών, ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών, δημοσιευμένων στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, από το έτος 2000 έως και σήμερα, χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων: “PubMed”, “Google Scholar” και “Scopus”. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος SERVQUAL, με βάση δεδομένων 104 νοσηλευόμενους ασθενείς της Θωρακοχειρουργικής κλινικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ», και σκοπό να αξιολογηθούν οι διαφορές μεταξύ των προσωπικών προσδοκιών και αντιλήψεων τους μετά από την νοσηλεία τους στη παρούσα κλινική. Αποτελέσματα: Η άμεση επικοινωνία των Ιατρών και των Νοσηλευτών της Θωρακοχειρουργικής κλινικής με τους ασθενείς, η ευγένεια, η σωστή συμπεριφορά, το υγιές κλίμα συνεργασίας και η επιστημονική τους κατάρτιση, είναι κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συντελούν στην ικανοποίηση των ασθενών, αξιολογώντας την κλινική ως άριστη. Συμπεράσματα: Η κατάλληλη εφαρμογή μιας συνεχούς, ολοκληρωμένης και συντονισμένης φροντίδας από τους εργαζόμενους της κλινικής βελτιστοποιεί σημαντικά τη ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, συντελώντας στη δυνατότερη άριστη έκβαση της υγείας των ασθενών, στην ικανοποίηση αυτών αλλά και στην ικανοποίηση των επαγγελματιών υγείας.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα υπηρεσιών υγείας
Servqual
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TzineviMyrtoMsc2018.pdf1.75 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons