Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21747
Συγγραφέας: Σκαμπαρδώνη, Μαρία-Ελένη
Τίτλος: Αξιολόγηση πεδίων βαρύτητας στο ελληνικό πρόγραμμα σπουδών (αναθεωρημένη έκδοση, Αθήνα 2014) για το μάθημα της μουσικής: για, με και μέσω της μουσικής, από το νηπιαγωγείο μέχρι τη Β’ Δημοτικού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Επόπτης Καθηγητής: Στάμου, Λελούδα
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να αναλύσει και να αξιολογήσει το Ελληνικό Πρόγραμμα Σπουδών στο μάθημα της μουσικής, για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η αξιολόγηση του προγράμματος θα γίνει με βάση τρία πεδία βαρύτητας, τα οποία αφορούν τη φιλοσοφία του και τον προσανατολισμό του. Το πρώτο πεδίο αφορά τις γνώσεις περί της μουσικής, τις οποίες θα κατακτήσουν οι μαθητές. Το δεύτερο έχει να κάνει με την μουσική πράξη, η οποία παίρνει πολλές μορφές, όπως αυτή του τραγουδιού, του παιξίματος σε όργανα, της σύνθεσης και του αυτοσχεδιασμού. Το τρίτο πεδίο βαρύτητας αφορά την ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή. Πιο συγκεκριμένα, σε αυτό ανήκουν αξίες, όπως το συνεργατικό και ομαδικό πνεύμα, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, η ανάληψη καθηκόντων, η συναισθηματική ανάπτυξη και η αισθητική συγκίνηση μέσα από την ακρόαση. Μέσα από την ανάλυση θα προκύψουν οι στόχοι που θέτει το ελληνικό πρόγραμμα για το μάθημα αλλά και πιθανόν ανακρίβειες και ασυνέπειές του.
Λέξεις Κλειδιά: Πρόγραμμα σπουδών
Αξιολόγηση
Ανάλυση
Φιλοσοφία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SkampardoniMariaEleniMsc2018.pdf2.81 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons