Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21708
Συγγραφέας: Μπαξεβάνη, Ελπίδα
Τίτλος: Πρόταση εφαρμογής ομαδικής διδασκαλίας πιάνου σε αρχάριους μαθητές της Α' Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Επόπτης Καθηγητής: Βούβαρης, Πέτρος
Περίληψη: Μολονότι η ομαδική διδασκαλία πιάνου αποτελεί διαδεδομένη πρακτική σε πολλές χώρες του κόσμου, δεν φαίνεται να αποτελεί επιλογή για τους περισσότερους δασκάλους πιάνου στην Ελλάδα. Η διαπίστωση αυτή αποτελεί την αφετηρία της παρούσας διπλωματικής εργασίας, σκοπός της οποίας είναι να εισηγηθεί ένα μοντέλο ομαδικής διδασκαλίας του πιάνου, προσαρμοσμένο στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αποσκοπεί στη διαμόρφωση ενός ρυθμιστικού πλαισίου για την ομαδική διδασκαλία του μαθήματος Υποχρεωτικού Πιάνου για την Α’ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων της Ελλάδας. Το πλαίσιο αυτό επάγεται από την κριτική προσέγγιση ερευνητικών και πρακτικών πηγών από τη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με την ομαδική διδασκαλία το πιάνου, τη θεωρητική και εφαρμοστική βάση της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, καθώς και το θεσμικό και λειτουργικό πλαίσιο των Μουσικών Σχολείων της Ελλάδας. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παραδειγματική εφαρμογή του προτεινόμενου ρυθμιστικού πλαισίου στη βάση της εισήγησης δύο ενδεικτικών εκπαιδευτικών σεναρίων που στοχεύουν στη διδασκαλία βασικών πιανιστικών δεξιοτήτων, όπως αυτές περιγράφονται στο τρέχον Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την Α’ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων.
Λέξεις Κλειδιά: Ομαδικό μάθημα πιάνου
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
Πιανιστικές δεξιότητες
Μουσικά σχολεία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BaxevaniElpidaMsc2018.pdf1.78 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons