Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπιτζένης, Αριστείδηςel
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2018-03-13T08:12:18Z-
dc.date.available2018-03-13T08:12:18Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21640-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν τα προσόντα και οι δεξιότητες που απαιτείται να αναπτύξουν οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, υπό το σημερινό καθεστώς της κρίσης και ως αποτέλεσμα της Ευρωπαϊκής Αναπτυξιακής Στρατηγικής, μέσω της εκπαίδευσης και κατάρτισής τους, με εστίαση στα προσόντα και τις δεξιότητες εκείνες, που σχετίζονται με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Μάλιστα, σαν μελέτη περίπτωσης για την διερεύνηση των παραπάνω χρησιμοποιούνται οι οκτώ συνολικά γραμματείες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και πιο συγκεκριμένα οι διοικητικοί υπάλληλοι και οι προϊστάμενοι των γραμματειών αυτών, οι οποίοι και καλούνται να εκφράσουν την προσωπική τους γνώμη για την επιμόρφωσή τους. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού, η διπλωματική εργασία χωρίστηκε σε δύο μέρη, με το πρώτο να είναι καθαρά θεωρητικό, παρέχοντας το υπόβαθρο για τα προσόντα και τις δεξιότητες που απαιτείται να αναπτύξουν οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι μέσω εκπαίδευσης και κατάρτισης και το δεύτερο να είναι μια πρωτογενής έρευνα υπό τη μορφή α) μιας συνέντευξης των προϊσταμένων και β) ενός ερωτηματολόγιου των διοικητικών υπαλλήλων, που αποσκοπεί στο να αποκαλύψει την άποψή τους για την ανάγκη της επιμόρφωσής τους (με εστίαση στις ΤΠΕ). Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα των δύο παραπάνω ερευνητικών εργαλείων, εξάχθηκε το συμπέρασμα ότι η ανάγκη για επιμόρφωση και κυρίως στις ΤΠΕ έχει γίνει κατανοητή τόσο από τους διοικητικούς υπαλλήλους, όσο και από τους προϊσταμένους των οκτώ γραμματειών των Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι οποίοι μάλιστα όχι μόνο την αναγνωρίζουν, αλλά και την αποζητούν. Ωστόσο, το κατά πόσο αυτοί θα καταφέρουν να αποκτήσουν τελικά το απαιτούμενο επίπεδο επιμόρφωσης εξαρτάται και από τους ίδιους και από την αποτελεσματικότερη λειτουργία της κρατικής μηχανής σε ό,τι αφορά την διεξαγωγή και διεκπεραίωση επιμορφωτικών προγραμμάτων.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕπαγγελματική κατάρτιση (επιμόρφωση)el
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΤεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.subjectΕυρώπη 2020el
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΓνώσειςel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.titleΟι ανάγκες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των δημοσίων υπαλλήλων και η ευρωπαϊκή αναπτυξιακή στρατηγική: η περίπτωση των γραμματειών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμούel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapanikolaouEudoxiaMsc2018.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons