Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΜπαγιατόγλου, Ερμήςel
dc.date.accessioned2018-02-21T15:33:34Z-
dc.date.available2018-02-21T15:33:34Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21550-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά σε παίκτες με προτιμήσεις στις παιγνιομηχανές, οι οποίες είναι γνωστές ως “slot machines”, “VLTs (Video Lottery Terminals)”, ή όπως είναι γνωστά στην Ελλάδα κουλοχέρηδες και φρουτάκια. Τις μηχανές αυτές και τα παιχνίδια τους τα συναντάμε παγκοσμίως στα καζίνο μαζί με τα υπόλοιπα επιτραπέζια τυχερά παίγνια τους. Θα γίνει μια προσπάθεια καταγραφής από παράγοντες ικανοποίησης των πελατών και πρόθεση επιστροφής των πελατών στο χώρο τυχερών παιγνίων. Επίσης θα γίνει αναφορά στην τμηματοποίηση των πελατών, στον επηρεασμό της επισκεψιμότητας των πελατών και το πώς αυτά μαζί με τις έρευνες πελατών μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό θα το δούμε μέσω διάφορων ερευνών που έχουν γίνει κυρίως από μελετητές στις ΗΠΑ και την τοπική αγορά τους. Οι επίγειες εταιρίες τυχερών παιγνίων (κυρίως καζίνο), μπορούν να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους με τα προϊόντα τους, τους χώρους τους και τις υπηρεσίες τους. Αυτό το κάνουν μέσω της καλύτερης γνώσης του κάθε πελάτη τους, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα τονώσουν τον κύκλο εργασιών τους. Στη συνέχεια τμηματικά, δεδομένα από διάφορες μελέτες και έρευνες για την αύξηση της επανεπισκεψιμότητας, για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την τμηματοποίηση της αγοράς παιγνίων, θα αναδείξουν τα μέσα, τους τρόπους και τη μέθοδο που χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν για να υπάρξει αύξηση του κύκλου εργασιών στις εταιρίες τυχερών παιγνίων. Από την έρευνα έχουμε βρει τμηματοποιήσεις ανδρών και γυναικών, νικητών και ηττημένων. Τμηματοποιήσεις βάση της διαφοροποίησης γενεών, ντόπιοι και τουρίστες, νέοι και επαναλαμβανόμενοι πελάτες, πελατών βάση ποσοστού κατανάλωσης του πορτοφολιού τους, πελάτες βάση της ημερήσιας κατανάλωσης, ηττημένων σε VLTs και ηττημένων σε τραπέζια, πελατών που διαμένουν στο ξενοδοχείο του καζίνο και σε αυτούς που μένουν σε άλλο ξενοδοχείο και τέλος πελατών βάση ηλικίας.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΤζόγοςel
dc.subjectΥπηρεσίες πελατώνel
dc.subjectΚαζίνοel
dc.subjectVLTsen
dc.subjectGamblingen
dc.subjectGuest serviceen
dc.subjectGaming profitsen
dc.subjectGaming player developmenten
dc.subjectGaming industryen
dc.titleΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BagiatoglouErmisMsc2018.pdf833.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.