Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΣαρηκυριακίδου, Ελισάβετel
dc.date.accessioned2017-12-06T14:53:39Z-
dc.date.available2017-12-06T14:53:39Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21151-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού είναι θεμελιώδους σημασίας προϋπόθεση για την ανάπτυξη των μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων. Δεδομένου ότι αυτή η ανάπτυξη εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό (α) από τις γνώσεις των εκπαιδευτικών πάνω στο θέμα και (β) από τις επιλογές τους κατά τη σχετική διδασκαλία, η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση αυτών των ζητημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 141 εκπαιδευτικοί (103 εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής και 38 εκπαιδευτικής ειδικής αγωγής), οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο για τις γνώσεις που συνιστούν την έννοια του αριθμού και για τη διδασκαλία της. Αναλύοντας τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών, αναδείχτηκε μέσα από την έρευνα ότι οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγή διαθέτουν παρόμοιες γνώσεις για την έννοια του αριθμού . Και στις δύο ομάδες εκπαιδευτικών το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετεχόντων διέθετε επαρκείς γνώσεις (επιτυχία στο 50% - 75% των ερωτήσεων). Υπήρξαν όμως και αξιοσημείωτα ποσοστά εκπαιδευτικών με ανεπαρκείς γνώσεις, ως προς βασικά δομικά στοιχεια της έννοιας του αριθμού. Ως προς τις διδακτικές επιλογές διαπιστώθηκε ότι, γενικότερα, τα ποσοστά αξιοποίησης δραστηριοτήτων με στόχο την καλλιέργεια της έννοιας του αριθμού στη διδασκαλία μαθητών με Ε.Μ.Δ ήταν πολύ χαμηλά, αν και υπήρχαν κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών (όπως οι γενικοί παιδαγωγοί με καλές γνώσεις της έννοιας του αριθμού) που επέλεξαν τις προτεινόμενες δραστηριότητες σε υψηλό ποσοστό.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΈννοια του αριθμούel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγήςel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.titleΓνώσεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού και τη διδασκαλία της σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SarikyriakidouElisavetMsc2017.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons