Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπούρης, Ευθύμιοςel
dc.contributor.advisorΤαραμπάνης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΠαληογιάννης, Κωνσταντίνος-
dc.date.accessioned2017-11-06T11:14:35Z-
dc.date.available2017-11-06T11:14:35Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21049-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΤα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) και το Twitter ειδικότερα, καθίστανται πλέον από τους δημοφιλέστερους τρόπους επικοινωνίας, η εξέλιξη και βελτίωση των οποίων είναι συνεχείς. Ο νέος αυτός τρόπος επικοινωνίας έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον και της επιστημονικής κοινότητας, η οποία στρέφεται πλέον στη διερεύνηση των συγκεκριμένων μέσων με σκοπό την ανάλυσή τους αλλά και τη μελέτη της συμπεριφοράς του χρήστη-καταναλωτή, καθώς πλήθος κόσμου πλέον εκφράζει τις απόψεις του και εξωτερικεύει τα συναισθήματά του στα εν λόγω μέσα για καθετί που λαμβάνει χώρα στην καθημερινότητά του. Στα πλαίσια αυτά, οι χρήστες-καταναλωτές εκφράζουν και τις απόψεις τους αλλά και τη στάση τους τόσο ως προς τα υπάρχοντα όσο και ως προς τα νεοεισερχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες των εταιρειών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της στάσης και συμπεριφοράς των χρηστών του Twitter την περίοδο πριν και μετά την επίσημη παρουσίαση στις αγορές του iPhone 7, της ναυαρχίδας των κινητών τηλεφώνων της εταιρείας Apple, δηλαδή το χρονικό διάστημα από 31/08/2016 έως 13/09/2016, μέσω άντλησης δεδομένων από την ίδια την εφαρμογή. Αρχικά, παρουσιάζεται η ακολουθούμενη μεθοδολογία, η βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τα ευρύτερα πεδία συσχέτισης με την παρούσα εργασία, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, η συλλογή, ανάλυση, επεξεργασία και οπτικοποίηση των δεδομένων, καθώς και τα χρησιμοποιούμενα εργαλεία. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, για καθέναν από τους ανωτέρω τομείς, αναλύεται περαιτέρω και η συσχέτισή του με το Twitter. Κατόπιν, παρουσιάζονται οι αναλύσεις επί των δεδομένων που συλλέχθηκαν σχετικά με το hashtag #iPhone 7. Ειδικότερα, οι εγγραφές ανήλθαν σε 1.674.861. Τα αποτελέσματα, μέσω ανάλυσης μετρικών σχετικές με το χρόνο και τους χρήστες, αλλά και μέσω της ανάλυσης συναισθήματος, καταδεικνύουν το ενδιαφέρον των χρηστών στην κυκλοφορία του μοντέλου του iPhone 7. Επισημαίνεται επίσης, ότι τα περισσότερα tweets καταγράφηκαν τόσο την ημέρα της παρουσίασης όσο και την επόμενη αυτής και ότι η στάση των χρηστών χαρακτηρίζεται ως θετική.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectTwitteren
dc.subjectΣυλλογή δεδομένωνel
dc.subjectΑνάλυση δεδομένωνel
dc.subjectΟπτικοποίηση δεδομένωνel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.titleΣυλλογή και ανάλυση δεδομένων του Twitter: Μελέτη των tweets για το iPhone 7el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaliogiannisKonstantinosMsc2017.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons