Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21049
Συγγραφέας: Παληογιάννης, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Συλλογή και ανάλυση δεδομένων του Twitter: Μελέτη των tweets για το iPhone 7
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Ταμπούρης, Ευθύμιος
Ταραμπάνης, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) και το Twitter ειδικότερα, καθίστανται πλέον από τους δημοφιλέστερους τρόπους επικοινωνίας, η εξέλιξη και βελτίωση των οποίων είναι συνεχείς. Ο νέος αυτός τρόπος επικοινωνίας έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον και της επιστημονικής κοινότητας, η οποία στρέφεται πλέον στη διερεύνηση των συγκεκριμένων μέσων με σκοπό την ανάλυσή τους αλλά και τη μελέτη της συμπεριφοράς του χρήστη-καταναλωτή, καθώς πλήθος κόσμου πλέον εκφράζει τις απόψεις του και εξωτερικεύει τα συναισθήματά του στα εν λόγω μέσα για καθετί που λαμβάνει χώρα στην καθημερινότητά του. Στα πλαίσια αυτά, οι χρήστες-καταναλωτές εκφράζουν και τις απόψεις τους αλλά και τη στάση τους τόσο ως προς τα υπάρχοντα όσο και ως προς τα νεοεισερχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες των εταιρειών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της στάσης και συμπεριφοράς των χρηστών του Twitter την περίοδο πριν και μετά την επίσημη παρουσίαση στις αγορές του iPhone 7, της ναυαρχίδας των κινητών τηλεφώνων της εταιρείας Apple, δηλαδή το χρονικό διάστημα από 31/08/2016 έως 13/09/2016, μέσω άντλησης δεδομένων από την ίδια την εφαρμογή. Αρχικά, παρουσιάζεται η ακολουθούμενη μεθοδολογία, η βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τα ευρύτερα πεδία συσχέτισης με την παρούσα εργασία, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, η συλλογή, ανάλυση, επεξεργασία και οπτικοποίηση των δεδομένων, καθώς και τα χρησιμοποιούμενα εργαλεία. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, για καθέναν από τους ανωτέρω τομείς, αναλύεται περαιτέρω και η συσχέτισή του με το Twitter. Κατόπιν, παρουσιάζονται οι αναλύσεις επί των δεδομένων που συλλέχθηκαν σχετικά με το hashtag #iPhone 7. Ειδικότερα, οι εγγραφές ανήλθαν σε 1.674.861. Τα αποτελέσματα, μέσω ανάλυσης μετρικών σχετικές με το χρόνο και τους χρήστες, αλλά και μέσω της ανάλυσης συναισθήματος, καταδεικνύουν το ενδιαφέρον των χρηστών στην κυκλοφορία του μοντέλου του iPhone 7. Επισημαίνεται επίσης, ότι τα περισσότερα tweets καταγράφηκαν τόσο την ημέρα της παρουσίασης όσο και την επόμενη αυτής και ότι η στάση των χρηστών χαρακτηρίζεται ως θετική.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Twitter
Συλλογή δεδομένων
Ανάλυση δεδομένων
Οπτικοποίηση δεδομένων
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaliogiannisKonstantinosMsc2017.pdf4.6 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons