Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20917
Author: Σαρηγιαννίδου, Μαρία
Title: Η δυναμική της εικόνας στην στρατηγική προβολής της Aegean airlines μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα εργασία ασχολείται με την παρουσίαση της δυναμικής της εικόνας στο στρατηγικό πλάνο προώθησης των επιχειρήσεων. Μελετήθηκε πλήθος ξένης βιβλιογραφίας σχετικής με το συγκεκριμένο θέμα και ο στόχος ήταν η όσο το δυνατόν πιο ακριβής παράθεσή της, προκειμένου να μπορέσει να αποκομίσει ο αναγνώστης τα πιο ουσιώδη στοιχεία που συνθέτουν τη δυναμική της συνεισφοράς της εικόνας στο επιχειρησιακό πλάνο προβολής. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζουμε ορισμένα παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών προώθησης, έτσι όπως καταγράφτηκαν μέσα από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Instagram και Facebook). Ακολούθως, σχολιάζουμε και συγκρίνουμε τα παραδείγματα αυτά με την θεωρία που παραθέτουμε στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζουμε, εκτενώς, τις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ελληνική αεροπορική εταιρία, Aegean Airlines. Ολοκληρώνοντας, σχολιάζουμε και εδώ επίσης τα ευρήματά μας σε σχέση με την υπάρχουσα θεωρία. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας παραθέτουμε τα συμπεράσματά μας καθώς επίσης και τους περιορισμούς του έργου μας και τις προτάσεις μας για περαιτέρω έρευνα.
Keywords: Aegean airlines
Δυναμικής της εικόνας
Instagram και Facebook
Βέλτιστες πρακτικές προώθησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SarigiannidouMariaMsc2017.pdf960.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons