Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚυρκοπούλου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-04-25T09:47:14Z-
dc.date.available2017-04-25T09:47:14Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20212-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα διερευνά κατά πόσο η αξιοποίηση ενός ειδικά διαμορφωμένου υλικού δραστηριοτήτων ορθογραφίας σε συνδυασμό με την υλοποίηση ασκήσεων καλλιέργειας φωνολογικής επίγνωσης επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην ορθογραφική δεξιότητα όσον αφορά τη βελτίωση των φωνολογικών λαθών ορθογραφίας. Στην έρευνα συμμετείχαν δύο μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, οι οποίοι φοιτούσαν στη ΣΤ’ Δημοτικού δημόσιου σχολείου της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Για την αξιολόγηση των συμμετεχόντων πριν και μετά τη διδακτική παρέμβαση χορηγήθηκαν τέσσερις δοκιμασίες αξιολόγησης της ορθογραφικής δεξιότητας και φωνολογικής επίγνωσης. Η ανάλυση των δεδομένων αφορά τόσο τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή των αξιολογήσεων πριν την παρέμβαση, μία μέρα μετά και τρεις εβδομάδες μετά τη διδακτική παρέμβαση όσο και τις επιδόσεις των συμμετεχόντων στις τελικές αξιολογήσεις των διδασκαλιών του προγράμματος. Τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας συνοψίζονται στη διαπίστωση ότι η εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος ορθογραφίας συνδυασμένου με ασκήσεις φωνολογικής επίγνωσης δύναται να ενισχύσει την ορθογραφική δεξιότητα όσον αφορά τα φωνολογικά λάθη ορθογραφίας σε επίπεδο λέξεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της παρούσας παρέμβασης διαπιστώθηκε και η βελτίωση των λαθών τονισμού, γεγονός που αναδεικνύει πιθανή σχέση τονισμού και φωνολογικής επίγνωσης.el
dc.format.extent207el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΟρθογραφική δεξιότηταel
dc.subjectΦωνολογική επίγνωσηel
dc.subjectΔιδακτική παρέμβασηel
dc.titleΕνίσχυση της ορθογραφικής δεξιότητας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyrkopoulouAikateriniMsc2017.pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.