Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΜπαγιώτας, Αντώνιοςel
dc.date.accessioned2017-03-02T10:49:46Z-
dc.date.available2017-03-02T10:49:46Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19979-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την δημιουργία ενός εύχρηστου μοντέλου για την μέτρηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τραπεζικό κλάδο. Η έρευνα βασίστηκε πάνω στις εργασίες των Parasuraman et al (1985) οι οποίοι πρότειναν το μοντέλο Servqual και των Bahia και Nantel (2000) οι οποίοι πρότειναν ένα περισσότερο εξειδικευμένο μοντέλο για τον τραπεζικό κλάδο το B S Q . Στην εργασία προσπαθήσαμε πρωτογενώς να εντοπίσουμε στοιχεία ( items ) τα οποία θεωρούν οι πελάτες σημαντικά για την παροχή της υπηρεσίας στις τράπεζες και οι συλλογή αυτών έγινε μέσο της μεθόδου C I T . Η έρευνα στηρίχτηκε σε προσωπικές συνεντεύξεις μέσω της τεχνικής CIT (Flanagan, 1955) για τον προσδιορισμό των επιμέρους στοιχείων που οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικές βάση των 6 διαστάσεων του BSQ. Στη συνέχεια μέσο της παραγοντικής ανάλυσης ( factor analysis ) σε δείγμα 225 ατόμων προσπαθήσαμε να διακρίνουμε την σημαντικότητα αυτών και να τα ομαδοποιήσουμε σε διαστάσεις ώστε να έχουμε μια άμεση σύγκριση και με τα αποτελέσματα των προηγούμενων ερευνών. Τα αποτελέσματα μας σκιαγράφησαν νέα στοιχεία που θεωρούνται σημαντικά από τους καταναλωτές για το πως αντιλαμβάνονται την ποιότητα, αλλά και ενδείξεις νέας διάστασης η οποία να σχετίζεται με τα εναλλακτικά δίκτυα.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectBankserven
dc.subjectΠοιότηταel
dc.titleH διαδικασία ανάδειξης και βελτίωσης του μοντέλου Bankserv στην περίπτωση των ελληνικών τραπεζώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BagiotasAntoniosMsc2017.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons