Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαυλίδης, Γεώργιος Θ.el
dc.contributor.authorΜπαλασάκη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-12-27T20:58:09Z-
dc.date.available2015-12-27T20:58:09Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18645-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΤο κύριο αντικείμενο έρευνας της εργασίας αποτελούν οι μαθησιακές δυσκολίες που παρουσιάζουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθησιακού τους βίου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στους τρόπους αντιμετώπισής τους από το εκπαιδευτικό προσωπικό. Ζητούμενο παραμένει η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών σε ότι αφορά την έγκαιρη διάγνωση των διαταραχών γραφής και ανάγνωσης, όπως η δυσλεξία και η ΔΕΠΥ.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΓνώσεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΔιάσπαση ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότηταςel
dc.subjectΔΕΠΥel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.titleΔιερεύνηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη δυσλεξία και τη διάσπαση ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε μαθητές τυπικής ανάπτυξης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BalasakiGeorgiaMsc2015.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons