Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΑντωσίδου, Ραφαήλαel
dc.date.accessioned2015-10-08T15:07:10Z-
dc.date.available2015-10-08T15:07:10Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17550-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή πραγματεύεται μια νέα μορφή τουρισμού που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς σήμερα, τον πολιτιστικό τουρισμό και το παρακλάδι του, τον θρησκευτικό τουρισμό. Αποτελώντας αναπόσπαστο τμήμα του διεθνούς τουρισμού, ο πολιτιστικός τουρισμός στοχεύει στην διατήρηση της ποιότητας και την αειφόρο ανάπτυξη. Η προσέγγιση αυτή διαφέρει από την προσέγγιση των προηγούμενων ετών και διαφοροποιεί το τουριστικό προϊόν δίνοντας έμφαση στη διατήρηση, την αναβίωση και την αξιοποίηση των πολιτιστικών πόρων για τη δημιουργία τουριστικών ροών (Cater, 1987). Με βάση τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, ο στόχος του ταξιδευτή που επιλέγει τον πολιτιστικό τουρισμό, είναι να παρακολουθήσει πολιτιστικές εκδηλώσεις, να επισκεφτεί πολιτιστικούς χώρους, μουσεία, μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους, φεστιβάλ και να τιμήσει χώρους λατρείας. Μια από τις μεγάλες υποκατηγορίες του πολιτιστικού τουρισμού αποτελεί ο θρησκευτικός τουρισμός που αξιοποιεί το θρησκευτικό στοιχείο του χώρου ή της εκδήλωσης ως πολιτιστική κληρονομιά για να δημιουργήσει τουριστικές ροές (Πολυξένη, 2008). Σε ένα θεωρητικό επίπεδο, η μετακίνηση που ως σκοπό της έχει την αναζήτηση του ιερού ή του θείου, αποτελεί μια ψυχολογική ατομική ανάγκη, ανεξαρτήτως φυλής, εθνικότητας ή θρησκείας. Όπως είναι φυσικό, η μετακίνηση προς τους τόπους αυτούς επιφέρει και μια σειρά από πολιτιστικές και κοινωνικές όσο και οικονομικές συνέπειες στους διάφορους προσκυνηματικούς ή θρησκευτικούς προορισμούς ενώ βοηθά στη δημιουργία ροών σε περιοχές που ως σήμερα δεν θεωρούνταν τουριστικοί προορισμοί.el
dc.format.extent57el
dc.format.extent5875038 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΘρησκευτικός τουρισμόςel
dc.titleΘρησκευτικός τουρισμός και στρατηγική Μάρκετινγκ; Η περίπτωση της ελληνικής πραγματικότητας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AntosidouRaphailaMsc2015.pdf5.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.