Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλάχος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜπίκος, Ιωάννης Χρ.el
dc.date.accessioned2015-02-10T21:33:02Z-
dc.date.available2015-02-10T21:33:02Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16904-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΤο διεθνοποιημένο επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεταβολές και ως εκ τούτου στόχος της επιχείρησης είναι να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές και τις προκλήσεις. Στην κατεύθυνση αυτήν, πρωταρχικός είναι ο ρόλος της επιστήμης του μάρκετινγκ, που με τα κατάλληλα εργαλεία, παρακολουθεί τις μεταβολές στο περιβάλλον της και αναπτύσσει το στρατηγικό της σχεδιασμό με κύριο σκοπό την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών της πλεονεκτημάτων. Η τεχνολογική ανάπτυξη σε συνδυασμό με το άκρως ανταγωνιστικό και δυναμικό περιβάλλον που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις, προέταξαν τις προωθητικές πολιτικές του μίγματος μάρκετινγκ ως απαραίτητες για τη διαφοροποίηση των προϊόντων και την επιβίωση στο πλαίσιο ενός ισχυρού ανταγωνιστικού πεδίου Η στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί το βασικό συστατικό στοιχείο του ετήσιου σχεδίου μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Στην κατεύθυνση αυτήν, ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ στηρίζεται στη διεξοδική ανάλυση πολλών σχετικών παραγόντων όπως μεταξύ άλλων στην ανάλυση του περιβάλλοντος, στην ανάλυση των ανταγωνιστών και στην ανάλυση πόρων και ικανοτήτων. Υπό αυτήν την έννοια, το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι εξωτερικά προσανατολισμένο, εστιάζεται στην αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ασχολείται με το μέλλον και τη λήψη αποφάσεων για την κατανομή πόρων, ενώ παράλληλα αποτελεί μια ολοκληρωμένη και συνθετική διαδικασία με σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη νέων προϊόντων αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης για κάθε επιχείρηση και ως εκ τούτου πρωταρχικός στόχος της διοίκησης είναι η έρευνα των καταναλωτικών αναγκών, των τάσεων της αγοράς και των καταναλωτικών επιθυμιών με σκοπό της ανάπτυξη νέων προϊόντων που δύναται να προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Υπό αυτήν την έννοια, η γαλακτοβιομηχανία δύναται να εκμεταλλευτεί τις αναδυόμενες αγορές και την αυξημένη ζήτησης εξαγωγής γιαουρτιού, αναπτύσσοντας νέα προϊόντα γιαουρτιού με ποικίλες γεύσεις.el
dc.format.extent61el
dc.format.extent388995 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΓαλακτοβιομηχανίαel
dc.subjectΝέο προϊόνel
dc.titleΑνάπτυξη νέου προϊόντος στη γαλακτοβιομηχανία.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BikosIoannisMsc2015.pdf369.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.