Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαυλίδης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚαματέρη, Δωροθέαel
dc.date.accessioned2014-07-02T12:24:51Z-
dc.date.available2014-07-02T12:24:51Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16255-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση της γνώσης των εκπαιδευτικών για τη χαρισματικότητα και τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ) και η ικανότητα διάκρισης των χαρακτηριστικών τους στους μαθητές. Για την υλοποίηση της έρευνας δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε εκπαιδευτικούς διάφορων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Τα ερωτηματολόγια που επιστράφηκαν εν τέλει ήταν 112. Το ερωτηματολόγιο ήταν χωρισμένο σε 3 τομείς: ο πρώτος περιλαμβάνει τα δημογραφικά στοιχεία των ερωτηθέντων, ο δεύτερος την αντίληψη τους για την ειδική αγωγή γενικά, την αυτό-αντίληψή τους, τον τρόπο εκπαίδευσής τους και τις πηγές πληροφόρησης για τη Χαρισματικότητα και τη ΔΕΠ/Υ. Ο τρίτος και τελευταίος τομέας περιλαμβάνει την αντίληψη τους για τη Χαρισματικότητα και τη ΔΕΠ/Υ μέσω συγκεκριμένων χαρακτηριστικών αυτών των ιδιαιτεροτήτων. Τα αποτελέσματα που βρέθηκαν συμφωνούν σε γενικές γραμμές με τη διεθνή βιβλιογραφία. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι είναι περισσότερο ικανοί στον εντοπισμό της ΔΕΠ/Υ και της Χαρισματικότητας παρά στην αντιμετώπιση αυτών και στην κάλυψη των αναγκών αυτών των παιδιών. Ακόμη, οι ίδιοι δεν είναι ικανοποιημένοι από την εκπαίδευσή τους για το εντοπισμό και την αντιμετώπιση αυτών. Η βασική πηγή πληροφόρησής τους είναι τα βιβλία, τα επιστημονικά περιοδικά και τα άρθρα. Επίσης, θεωρούν πολύ σημαντική τη διαφορετική αντιμετώπιση του μαθητή με ΔΕΠ/Υ και του Χαρισματικού μαθητή καθώς και τη συναισθηματική στήριξη αυτών. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναγνωρίσουν τη Χαρισματικότητα σε ποσοστό περίπου 70% στο μαθητικό πληθυσμό και τη ΔΕΠ/Υ σε ποσοστό 90% με βάση τις σωστές απαντήσεις.el
dc.format.extent79el
dc.format.extent1679832 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΧαρισματικότηταel
dc.subjectΔΕΠ/Υel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΛανθασμένη διάγνωσηel
dc.titleΗ γνώση των εκπαιδευτικών για τη χαρισματικότητα και τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ) και η ικανότητα διάκρισης των χαρακτηριστικών τους στους μαθητές.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KamateriDorotheaMsc2014.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.